3 Ekim 2010 Pazar

BENİM GÖZÜMDEN SONBAHAR TRENDLERİ


Özellikle FS'te stil tüyoları isteyen takipçilerim oluyor. Kalabalıktan sıyrılmak için,trendleri takip edebilmek için hangi parçaları seçmeliyiz,gibi sorular geliyor.

Bende hem kendi tarzımı hem de sonbahar trendlerini göz önünde bulundurarak yardımcı olmaya çalışacağım.

Sonbaharda pantolon trendlerini Topshop sizin için aşağıdaki gibi belirtmiş.Benim kişisel tercihlerim ise kırmızı kalp ile işaretlediklerim.




Çanta olarak ise yine Topshop'un bu sezona uygun ve benim tarzıma da uygun çantalarına göz atalım.

Bu sezon almayı düşündüğüm en hit parçalar ise camel rengi olanlar,özellikle camel rengi paltolar...





Son olarak ayakkabı olarak ne tercih etmeliyiz derseniz,hem mevsim geçişlerine hem sezon trendlerine hem de benim tarzıma uygun olan oxfordları tavsiye ederim.



Son olarak aşağıdaki posta bir göz atın lütfen.

4 yorum:

  1. o mor oxford u istiyorum:(

    YanıtlaSil
  2. Mor senin geri kalanı benim olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. mughetto ben online olarak alabileceğim,fiyatı çok aşırı olmayan ama hani fazla erkeksi durmayan türden bir oxford ayakkabı arıyorumm.Bir önerin varmı bana bu şekilde bulabileceğimm?? mailimden ulaşabilirsin bana dilo_diloyaylalar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. shoetek, asos, topshop, ebay... İnternetten alışveriş yapabileceğin ve oxford model ayakkabı bulabileceğin siteler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin