10 Ekim 2010 Pazar

KOMBİNLERİMLE İLGİLİ KOLAJLAR

Bugün Pazar miskinliği dolayısıyla bütün gündür oturduğum koltuktan kalkamadım; pijamalarım ve ben çok mutluyuz. Tabi bütün gün evde oturunca günün 3.postunun gelmesi kaçınılmaz oluyor.

Sizin için kombinlerimden kolajlar derledim tekrardan.Beraber göz atalım.



Çiçekli trenchcoat umu ezberlediniz sanırım.
Elbisenin yakasını ve rengini çok seviyorum,kayınvalidemin hediyesi.
Fiyonklu yüzük,yeni sezon Accessorize.
Leopar kalpli kolyeyi nereden aldığımı hatırlamıyorum ama aynısı Twist yeni sezonda mevcut.



Trenchcoat & yüksek bel etek: Twist
Oxfordlar yaz sezonu Hotiç.
Hırkanın vatkaları DIY projesi.
Melek kanatlı yüzük Asos.
Pek belli olmayan çantamı pazardan almıştım.


Spor ayakkabı aylar sonra giydim,yazın sıcaklarda hiç giyilmiyor malum.
Ceketimi biliyorsunuz bayram alışverişi sırasında Zara'dan almıştım.
Çanta süsüm çok cici,Accessorize yeni sezon.
Gömlek & yelek ikilisini sevdim.

12 yorum:

  1. 2. kombini çok beğendim mughettocum.Çok yakışmış hepside sana.Yüzünün güzelliğini saklasanda belli olmuş fotolarda:)

    YanıtlaSil
  2. özellkle dantel yeleğe bittim!

    YanıtlaSil
  3. yüzükler çok hoş ya ben nie bulamıyom böyle güzel yüzükk:(

    YanıtlaSil
  4. 2. kombini de bayıldım çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Aisha;Çok teşekkür ederim, o senin güzel bakan gözlerin :))

    Büjjosphere;Teşekkürler :)

    Syhn; Bende seviyorum..

    papatya; adresleri verdim..

    Cemre; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. oxfordlarla pembe etek pek cici pek! :)

    YanıtlaSil
  7. lacivertojelikız; Beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. buarada bağlantı hızlı ama neden yarım çıkıyor fotolar canım :(

    YanıtlaSil
  9. Stil Direktörü; Bilemiyorum ki Edicim, burada problem yok.

    YanıtlaSil
  10. dantel yelek sen ne guzelsinnn :)

    YanıtlaSil
  11. caramel; bir de çook ucuzdu,tadından yenmiyor :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin