25 Ekim 2010 Pazartesi

HİSTANBUL BİLUN'UN KANATLARININ ALTINDA







Bugün sevgili ile Galata'da dolaşırken,aklıma birden Bilun geldi..Duymayanınız kaldı mı ? Kuledibi'nde hayallerini gerçeğe dönüştürdüğü bir butik açtı. Hatta 2 gün önce resmi açılışı vardı ve ben katılamamıştım.


Gözlerim taramaya başladı sağı solu ,belki görürüm umuduyla apartmanlara,camlara baktım. Ve çokta uğraşmama gerek kalmadan karşıma çıktı 'Bilun Şen' ismi pencerelerdeki afişlerde,Galata'ya çıkan sokaklardan birinde..Tuttum sevgilimin elinden, çaldım zili hemen..


İşte o aksesuar mabedi ve tatlı mı tatlı Bilun karşımdaydı. İki çift tatlı laf eşliğinde tüm güzelliklere tek tek dokunmak...


Her birinde aklım kaldı aslında,onu mu alsam bunu mu alsam derken , en son pop-art broş ve cam boncuklu köprü detaylı kolye arasında gittim geldim.En son kolye içine çekti beni,tamam dedim,bu benim olmalı..Kolyem ve ben mutlu mutlu ayrılacakken,tatlı Bilun, pop-art broşu da bana hediye etti.Tekrar teşekkürler güzel yürek.


Eğer sizde Bilun'un gözünden güzelliklere dokunmak,güzellikleri tek tek takmak,hayaller alemine dalmak istiyorsanız;


2 yorum:

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin