30 Ekim 2010 Cumartesi

AŞAMA AŞAMA BASİT TEN MAKYAJI

5 aşama halinde benim günlük olarak uyguladığım basit ten makyajını görüyorsunuz.







TBS Oil Free Balancing Foundation SPF 15 koruma içeriyor ve yağsız. Kapatıcılığı orta seviyede.


Biotherm Aquaradiance Loose Powder su bazlı,nemlendirme özelliği taşıyan,toz halinde bir ürün. Cilde mat ve ipeksi bir bitiş sağlıyor


Bu iki aşamayı atlattıktan sonra ki sıralama ise ; Aydınlatıcı,Allık,Kontürleme şeklinde...


Kontürlemeyi yuvarlak yüz hatlarına sahip bayanlar tercih ediyor daha çok.Sebebi olmayan yüz hatlarını illüzyon ile varmış gibi göstermek :)




Bu aşamalardan sonra basit ten makyajınız tamamlanmış oluyor. Göz ve dudak makyajınıza geçebilirsiniz :)

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Ben nednse kontorlem işini pek beceremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. kuşum bu ara postları çoşturuyorsun maşallahhhhhhhhhhh :) eline sağlıkkk

    YanıtlaSil
  3. harika olmu$!! ellerine saglik cok cok begendim :D cok soft cok güzel uygulami$sin :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bi anlatım olmuş, en çok kontürleme kısmını seviyorum ben, yanak, burun, alın, çene kısımlarını sanki yüz resmi çizermiş gibi resim yaparmış gibi hat çıkarmak hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  5. Blush; Chunli ve İpek Keles video çektiler bu konu ile ilgili,tavsiye ederim.

    Shewolf;Can sıkıntısı işte.. :)

    Chunli; Çok teşekkür ederim :)

    Cecilia; Mersi tatlım,benim gibi tombik yüzlülere birebir :)

    YanıtlaSil
  6. orgasm sende ne güzel durmuş,bende hiç böyle durmuyor:)
    paylaşım için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  7. cnm harika olmuş eline saglık
    ayrıca bende ödülün var:)

    YanıtlaSil
  8. pembe fiyonk; Rica ederim,beğendiğine sevindim.

    Ayshenur; Teşekkürler :) Bakıyorum hemen.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin