28 Ekim 2010 Perşembe

NİŞAN HAZIRLIKLARI : MAC HAUL



Nişan bohçası için aldığım makyaj malzemelerinin büyük bir kısmı bunlar. Bohçaya koyulması için sözlüme iade etmeden önce sizler için resimlerini çektim,kurcaladım biraz. :)) Bunlara ek olarak Benefit'ten 2 ürün ekleyeceğiz.Bir de far paletinde stokta olmayan farları temin etmem lazım.


Allık ile başlayalım; Mac Sheertone Powder Blush Gingerly.
 Bana yardımcı olan MUA'ya dedim ki; bana Style ve Margin harici bir allık tavsiye et. MUA kendisinin favorisi olan Gingerly allığı uyguladı bana ve rengi yüzüme cuk oturdu.


Pudra olarak Mineralize Skin Finish Natural tercih ettim. Ten rengime uyan tonu Medium Plus oldu.


Dörtlü bir far paleti yaptırmak istedim. Önceki makyaj deneyimlerimden bildiğim için ve MUA'nın da onayını alarak bakır ve kahve tonlarında farları uyguladık ve içlerinden 4 tanesini seçtik.Ancak 2 tanesi stokta yoktu,gidip tamamlamam lazım.




2 adet göz kalemi aldım.Biri far paleti ile kolayca kullanabileceğim kahverengi tonunda Photogravure diğeri ise çokça tavsiye edilen Buried Treasure.






Ruj ise Viva Glam III Lipstick. Fotoğrafını çekmeme rağmen bilgisayarda bulamadım maalesef.Temsili olarak resim ekliyorum daha sonra kendim çektiğim fotoğrafları da ekleyeceğim.


12 yorum:

  1. hepsini güle güle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. ÇOk güzel şeyler almışsın. Bakk, FS teki konuşmalarımız ne kadar faydalı oldu. :)

    YanıtlaSil
  3. Allığın rengi çok güzel.
    Siyah kalemden çok memnun kalacaksın!

    Bir an önce gelsin kullanacağın günler canım ;)

    YanıtlaSil
  4. ay süperler cnm o far club mı çok güzel gerçekten :) seninde favorin olacak :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel seçimler. Farın renklerini çok beğendim.

    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. gule gule kullan tatlim!bu 2 kalemi illa aldiracaksiniz bana :) cok begendim yahucumm

    YanıtlaSil
  7. buket;amin canım :)

    Tannesi; evet,sora öğrene aldım valla çoğunu.. :)

    nazo; amin cnm, kalemi tavsiyeler üzerine aldım zaten,herkes beğeniyor :)

    tubiss;evet club cnm,değişik bir far :)

    Blush; teşekkür ederim,amin.

    caramel; tatlım kalemler pek güzel ama ;)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar heyecanlı ve güzel günler yaşıyosun:) aldıklarını güzel günlerde kullanmanı dilerim:)

    YanıtlaSil
  9. Çeyizini takıpteyim ancak bir türlü yorum yazma fırsatı bulamadım. :)

    Hepsi çok güzeller.
    Son 2 kalemden bende de var. Çok iyi bir seçim olmuş.

    Allah tamamınıza erdirsin inşallah.
    Çok zevkli ve hızlı geçen bugünler şuan size geçmek bilmiyor gibi gelsede ilerde ne kadar çabucak geçtiğini farkedeceksiniz.
    Değerini bilin.
    Hep mutlu olun inşallah. :)

    YanıtlaSil
  10. hayat güzel; çok heyecanlıyız gerçekten :) çok teşekkürler..

    Mor Kelebek; Amin :) Şu anda şu 1 ay geçse de nişan gelse diyoruz ama dediğin gibi ileride yaa zaman ne kdr çabuk geçti diyeceğiz muhtemelen... :)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan fıstık, ne güzel şeyler bohça filan :) ben çok üşenmiştim bu tarz şeylere, hiçbirşey yapmadım ama böyle görmek hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  12. Makyaj Cantam; çok teşekkürler tatlım.. Zor ama zevkli bir uğraş :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin