13 Aralık 2010 Pazartesi

ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM KÜÇÜK EV ALETLERİ

Şu sıralar ilgi alanıma küçük ev aletleri giriyor :)) Malum nişan törenimizi yaptık,düğüne adım adım yaklaşırken çeyizi de tamamlamak lazım. 
En çok ilgimi çekenler ve yakın zamanda almayı planladığım ürünleri size göstermek ve fikir almak istiyorum.

1. Tefal ActiFry
2. Philips Ionic Buharlı Ütü
 3. Tefal NutriCook
 4. Rowenta Silence Force Cyclonic

Bu ürünleri kullananlar, memnun olanlar, olmayanlar, tavsiye edenler, etmeyenler. Bir ses verin olur mu? :)

40 yorum:

  1. tefal actifry kesınlıkle tavsiye derimcok az yagla hem de hiç kurutmadan kızartıyo.
    sankı daha lezzetli oluyo.ben bayılıyorum
    rowenta bizimde favorımız.
    almayı düşünüyoruz.
    eleme yaptık ve ona karar verdik emiciliği iyimiş.

    YanıtlaSil
  2. Actifry'dan ben de istiyorum aslında ama bakalım şu sıralar zor... Bence Rowenta süpürge yerine Dyson süpürgelere bir bak. Fiyatı 2 katı ama inan değiyor. Ve düdüklü tencereyi aceleye getirme derim. Ben evlenirken hemen aldım daha bir kere bile kullanmadım. Mutfakta 2 senedir boşuna yer kaplıyor.

    YanıtlaSil
  3. oo tatlı heyecanlar!!
    Bizde Actifry var ve inanılmaz memnunum :D kızartma tarzı ürünleri sık tükettigimiz icin cok işe yarıyor :)
    Ütü olarak kazanlı ütüleri kullanıyorum buhar gücü fazla oldugundan oyalamadan ütüyü bitirmemi saglıyor :) Philips markası cok başarılı
    Tefalin düdüklü tenceresini kullanıyorum corbalar ve kuru bakliyatlar icin vazgecilmezimdir :)
    Süpürge olarak malum hayvanımız olduğu için tercihimiz Dysondan yana :) Rowenta hakkında hic bilgim yok malesef :(

    YanıtlaSil
  4. canım actifryı kullanıpta memnun olmayanlar var diye biliyorum sanırım 1 saate yakın bi sürede kızartıyormuş ve çok lezzetsiz oluyomuş?

    YanıtlaSil
  5. RTefal düdüklü tencere ve rowenta süpürgeyi (torbalı benimkisi) kullanıyorum oldukça memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Ben düdüklü tencere evlenesiye kadar kullanmamıştım ve açıkçası korkuyordum ama tefalde hiç öyle bir endişem olmadı. Çalışan bir bayan olarak kesinlikle tavsiye ederim, 40 dkda kurufasülye (haşlanmamış ıslatılmamış),9-10 dakikada mercimek çorbası, 6 dakikada taze fasülye pişiyor süperrr. Elektrikli süpürgede benim için önemli olan emiş gücü ve mümkün olduğunca sessiz olmasıydı.Akşamları bile temizlik yapabliyorum kimseyi rahatsız etmeden, başta ben zaten sesli süpürgeye tahammül edemiyorum,başkalarını rahatsız etmek hiç istemem.Ben torbalısını aldım bu haznelilerin çok hijyenik olmaıdğını,hazneyi temizlemenin bazen insana eziyet gibi geldiğini okumuştum.Çok memnunum.

    YanıtlaSil
  6. Tefal ActiFry bizde var. süper icat! kesinlikle tavsiye ediyorum. 2 boyu var. 1.boyu da oldukça büyük.

    Bir de şu süpürgelerin Philips olanı var bizde. Rowenta nasıldır bilmiyorum ama Philips söylenenlere göre Dyson ile birlikte en iyilerdenmiş. Dyson'ların fiyat uçuk olunca biz de Philips aldık. Onu da tavsiye ederim alerjik biri ve toz düşmanı olarak. :)

    Ütü olarak ta yine Tefal'in var. Mor renkli 3 çeşidi var. Bizde en büyüğü var. Buharlı ve altı ısınmıyor. O da müthiş bir icat...

    YanıtlaSil
  7. hepsi de bi evde olması gereken ürünler

    tefal actifry her gün ucuzlayan bir ürün,bunu sonlara doğru almanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. 3. cüsü hakkında pek bir fikrim yok ama tefal actifry pek iyi değilmiş sanırım canım. Yani tam kızartma gibi olmuyormuş ama sağlık açısından tabii ki iyidir.

    Philips'in ütüsünü uzun süre kullandık çok da memnun kaldık.Nevresimleri falan katlı şekilde ütüleyebiliyorsun uğraşmadan mis gibi oluyor ;)

    YanıtlaSil
  9. hiçbirini kullanmadım ama rowentayı marka olarak pek başarılı bulmuyorum,şahsi görüşüm bu.onun yerine arçelik tavsiye ederim.12 yıldır tık demedi süpürgem..

    YanıtlaSil
  10. Tefal actifry tam bir hayal kırıklığı:( bir kaşık yağ ile çıtır çıtır patates olayı falan yalan, böyle yumuşak ezilmiş büzülmüş çok kötü bir hal alıyor patates. Ayrıca patlıcan biber ıvır zıvır da kızartamıyorsun, bence bunun yerine normal bir fritöz alman çok daha iyi olur..

    YanıtlaSil
  11. actifry aldım, kimi çok gereksiz ben 2 dk da kızartıyorum desede yok öyle olmuyor.Bir kere gerçekten 1 kaşık yağ ile 1 kg patatesi çıtır çıtır kızartıyor, ikinciside planlı bir yemeğiniz varsa mesela herakşam 19:00'da yemek yiyorsanız saat 18:30 da atın içine 19:00 da çıtır çıtır ve sıcacık yiyin üstün başında yağ kokmuyor, mutfak yağsız ve kokusuz kalıyor ki buda önemli, canım ankastreni ciflemek zorunda kalmazsın..viaport tefaloutletten tek çekime 330 tlye alabilirsin hatta:)
    ütüye gelince ben tefalin buhar jeneratörlüsünü ve kapaklısını aldım.Tefalde 750 tl iken pratikev.com da 490 tl gibi bişeydi taksitle 545 tl ye aldım. Muhetşem birşey ve ütün bitince soğumasını fln beklemiyorsun , standına yerleştir kapağını kapa ve dolabına koy. Ne yer kaplar nede çocuklar için tehlikeli olur.
    Bnede nutricook almayı düşünüyorum ama ne kadar mantıklı bilmiyorum sonuçta bildiğin düdüklü tencere , yani ben başka özelliklerini kullanmam gibi geliyor.
    Rowenta silence forca ta evet çok sessiz zaten toz torbasız olmasıda iyi ama fazla para sanki. Hepsiburadada zanussiyi satıyorlar aynı özellikte 169 tl ye , servis yedek parça sorunu yoksa eğer ben onu tercih ederdim şahsen

    YanıtlaSil
  12. Mugocum ben actifry kullanıyorum.Eşim kızartmaya bayılır.Benim için inanılmaz kolaylık oldu bu ürün.Bir kaşık yağ olayıyla bende gönül rahatlığıyla yiyebiliyorum hemde düşünmeden,lezzettede bir fark yok.Bunun dışında et ve tavuk yemeklerinide harika yapıyor.Misafirin filan geldiğindede üstün başın kokmadan harika kanatlar,bonfileler yada kızartmalar pişirebilirsin.Kesinlikle tavsiye ediyorum tatlım:)
    Sevgileer...

    YanıtlaSil
  13. tatlım actifry'dan ben de aldım daha kullanmadım ama çevremde kullananlar çok memnun. sadece kızartma amaçlı değil aklında olsun pilavdan tut da kabak tatlısına kadar herşey pişirilebiliyormuşş, sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. canım benim ne heyecanla yeni evini kurmayı planlıyorsun.sana yardımcı olayım.o patates kızartma aletini hiç alma yarım saatte bir tabak patates kızartıyor.onun yerine eski usül bir kızartma tencersi al daha iyi.yada illaki elektrikli bir şey olsun diyorsan küçük fritözleri tavsiye ederim çok daha kullanışlı.gösterdiğin ütüyü kullanmadım fakat sen yeni ütü alacaksan kazanlı modelleri tercih et. tefalin fiyatları çok yüksek
    ama delongi alan arkadaşlarım var hem fiyatı uygun hemde çok memnunlar.tefalin bu tencersi hakkında bir fikrim yok .elektrik süpürgesi alırsan da suya çekenleri tavsiye etmem neden dersen süpürme işi bitince birde onun temizliğiyle uğraşıyorsun. eğer temizlemezsen çok köyü koku oluşuyor.bunlar benim fikirlerim tabii. sen gelen yorumlara göre karar verirsin.öptüm.

    YanıtlaSil
  15. benim kendimce olmazsa olmaz listemde 3küçük ev aleti var;
    1)mikrodalga fırın
    2)çay makinası
    3)tost makinası
    evet, oburum ben :)

    YanıtlaSil
  16. Birkaç ay içerisinde evleneceğim için ben de harıl harıl ev esyaları alıyorum..ilk 2 sini aldım, tefalden korkuyordum denedik cok iyi ütü de cok güzel hem anneme hem bana alındıgı için bunu da denedik. kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. Mügecim ben de actifry'ı almayı düşünüyorum. Biz pek kızartma sevmiyoruz o yüzden almadık ama sadece kızartma değil, et-köfte-tavuk...bir sürü şey yapabiliyorsun.Annemler aldı oradan biliyorum. Kesin al derim. Ütü de Phillips'ten şaşma. Düdüklü tencerede ben de tefal kullanmıyorum ve çok memnunum. Süpürge is rowenta konusunda hiç bir fikrim yok. Ben Bosch kullanıyorum

    YanıtlaSil
  18. merhaba,
    - süpürgede miele yi kesinlikle tavsiye ederim sessiz modu da var üstelik made in germany ve tam güçte halıyı içine çekecek nerdeyse
    - ütü olarak buhar kazanlı delonghi var bende süper gerçekten ama nemli çamaşırlarda başarılı değil onun için bir de rowenta ütüm var ondan da memnunum
    - actifry ben de istiyorum ama koyucak yer kalmadı mutfakta :(
    komşumda var patatesleri çook güzel kızartıyor
    - tefalin düdüklü tenceresini kullanıyorum memnunum ama şimdiki aklımla fissler alırdım kesinlikle
    - ayrıca kitchen aid mikser biraz ağır ama kesinlikle vazgeçilmezim
    - arçelik çelik çay makinesi de her an elimin altında
    - ve en son olarak rondom kırıldığı için en son aldığım philips 7770 robot tip olarak değil ama işlev olarak süper

    daha çok aletim var aslında ama yazsam sayfalar sürecek...
    neyse alışverişlerinde kolay gelsin canım...

    YanıtlaSil
  19. Müge actifryi ben optimumdaki tefalde görmüştüm oldukça yavaş pişiyordu patatesler ve gerçekten az önce bir arkadaşında söylediği gibi eziş büzüş bir halde görünüyordu tam pişince kıtır kıtır bir hal alır mı bilemem tabi.Ben patates kızartmasına çok düşkün olmadığımdan alma gereği duymadım,ama sık tüketenler için 1 kaşık yağda kızartılmış patates yemiş olmak hem sağlık açısından hem de kilo açısından süper tabi.ben şuara elma dilimli patatesin üzerine bildiğimiz toz köfte harçlarından serpip fırında pişiriyorum.çok lezzetli hem de az kalorili ve daha sağlıklı oluyor tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
  20. actifryı kesinlikle almalısın kızartmanın yanı sıra mantı tavuk sote,onceden haslarsande et çok güzel pişiyor pilav yapa bile var fırın mantığında sıcak hava üfleyerek pişiriyor kzıartma olarak sınırlama..
    nutrıcooku kullanmadım ama düdüklüsünden çok memnunun tefalin ondada her yemeği pişiriyorum çorba yada haslama yapmıyorum aklına gelen tüm tencere yemeklerini yapıyorum işten gelip tencerede pişmesini beklersek aç kalırız.. rowentayı al derim ama watttı düiük onun 2100 olması lazım bosh var bir süpürge aynı mantıkta 2400 watt onada bak derim fiyat olarak aynı..ütüdeyse kazanlı ütü tercih et derim sipsak ütü bitiyor..)tefalın en son cıkan ütüsü süper havadan buharıya bile hahfif nemli gömleği ve tişörtü ütülüyor..

    YanıtlaSil
  21. ütüde philips tefalden daha iyi.ben de azur var,çok memnunum.ama çok ütümüz çıkar gömlek filan diyosan kazanlıların çok iyi oldugu söyleniyor.

    YanıtlaSil
  22. yorumları okudum da şunu söyleyeyim, tefal actifry ile pişirilmeyecek şey yok. saşkşuka için müthiş ve bunun dışında tarif kitabında ne varsa hepsi müthiş pişiyor tabii ki kullanma talimatlarını okuyup kullanmak gerek yoksa eciş bücüş olurlar tabii ki. ekmek makinesini kullanmak gibi. her kullanışında daha iyi sonuç alıyorsun...

    YanıtlaSil
  23. actifry bizde de var..ve bi kenarda atıl duruo..çünkü çook uzun sürede kızartıo ve kızarttığı şey kızartmadan başka herşeye benziyo..zaten aslında kızartmıo fırınlama tekniği kullanıo..bi de kokuo bence..ben de küçük ev aletlerimi tamamlamaya çalışıorum ve kesinlikle almayı düşünmediğim bi ürün bu..aslında evdeki tefal ürünlerinin biçoğu bizi hayal kırıklığına uğrattığı için tefalden hiçbişi alma niyetinde diilim..ailemin evinde uzun süredir kullandığımız ve memnun kaldığımız markaları, ürünleri almaya çalışıorum ben canım, tavsiye ederim hem yabancılık çekmiosun ürüne karşı hem de performansı konusunda süpriz yaşamıosun..

    YanıtlaSil
  24. Şekerim ben yıllardır Tefalin düdüklüsünü kullanıyorum nutricooktan önceki model fakat cidden çok ama çok iş kolaylaştırıcı.
    buharlı ütü Philipsin buhar kazanlısını almıştım geçen sene GC bişi modeli çok çok memnunum.(bu arada yakında ütü hizmetleri veren bi firmamız olcagınıda biliyosun di mi:)))
    Actifry bence olmazsa olmaz bi ürün degil gibi geliyo bana..kullanmadım ve çok pahalı buluyorum.(indirimistiyoruzbiz.blogpsot.) buraya bi bak lütfen
    Son olarak elektrik süpürgesi içinde Biz 2 tane İran kedimiz oldugu için Morphy Richardsin evcile özel bi modeli var onu aldık..ondan da çok memnun kaldım.
    Benim de sana önerim şu olur.Çok acele etme özellikle küçük ev aletleri için hem evlilik listesi yapabilirsin hem de bazıları gerçekten çok kullanılmıyo ..tecrübeyle sabit;)
    öperim(destan yazsaydım:))
    Actifry kullanmadım

    YanıtlaSil
  25. bu arada kesinlikle buhar kazanlı ütü tavsiye ederim bir ev hanımı olarak, ütüye ayırdığınn zamanı %50 düşürüyor.

    YanıtlaSil
  26. ütü olarak philips'in buhar kazanlı olanını al bence.fark anlatılmaz yaşanır.bende rowenta silence force var kırmızı olanı çok memnunum tavsiye ederim torbasızıda güzeldir muhakkak ama bunu boşaltması dert öbürkünde torbayı at gitsin uğraşmıyorsun dökmekle falan.yanlız torbaların fiyatı tuzlu :)

    YanıtlaSil
  27. actifry alsan yeterli mügecim.ayrıca nutricook'a gerek yok.

    YanıtlaSil
  28. merhabab mutlaka olması gerekn ürün bence tefal actifry ve nutricool kullanan biri olarak çeyizinde mmutlaka olmalı diyorum elektrik süpürgesi olarakta rainbow mutlaka olmalı
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. tefalin düdüklüsünden memnun kalmadım ben. fissler aldım sebzeleri 3, kurufasulyeyi 5 dakikada pişiriyor. ayrıca dünyada patlamama garantisi veren tek düdüklü markası fissler. actifry ise müthiş. elektrik süpürgesi için ise philps tavsiye ederim ben. rowentanın bu süpürgesini bilmiyorum ama şarjlı el süpürgesi berbattı.

    YanıtlaSil
  30. actifry bende almayı cok istiyorm. düğüne daha en az 2 yıl var o yuzden henuz almadım. ama cok istiyorum bence düğüne yakın al.

    YanıtlaSil
  31. hehe mügecim benim duyduğum yorumlar demekki doğru değilmiş baksana bisürü tavsiye eden var :)

    YanıtlaSil
  32. ütüyü kullanıyorum yalaşık 4 ay önce aldım ve acayip memnunum daha önce tefal vardı düşürdüm ve çalışmadı bende ufak çaplı bir araştırma sonucu en iyisinin bu ütü olduğunu düşündüm ve aldım şiddetle tavsiye ederim buhar gücü süper süpürgedede ben Bosch BGS-62232 kullanıyorum vede inanılmaz çekim gücü var bir göz at derim diğerleri hakkında fikrim yok

    YanıtlaSil
  33. düdüklü tencere içim naçizane benim önerim fissler. tefalde buhar kaçırma, dibine tutma, eşit pişirmeme gibi sorunlar oluyor ama ben 3-4 senedir fissler kullanıyorum ve harika gerçekten. arkadaşlarımda tefalleri gördüğümde bu nasıl düdüklü dedim. patatesi max 4-5 dak.da pişiriyor. eti 20dak.da pamuk gibi yapıyor. tavsiye olunur..

    YanıtlaSil
  34. Annem düdüklü denen şey ilk piyasaya çıktığından beri aynı Fissler'i kullanıyordu (teyzem de öyle), şimdi onunki bende. Evladiyelik resmen! Sonradan alınan Tefal düdüklülerde ursula'nın yazdığı sorunlar oluyor. Fissler'den başka marka düşünme bence.

    YanıtlaSil
  35. Bana fikir vererek, yardımcı olmaya çalışan herkese çooook teşekkür ederim bayanlar..
    Tüm tavsiyelerinize tek tek göz atacağım.

    YanıtlaSil
  36. benim de henüz fritözüm yok. paylasim icin tesekkürler.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  37. MERHABA MÜGE
    BLOGUNU UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORDUM ŞU ARA DÜĞÜN TELAŞIM DA VAR HEMEN DÜĞÜN HAZIRLIKLARI POSTLARINA TIKLADIM. ÜZERİNDEN EPEY ZAMAN GEÇTİĞİ İÇİN SORUYORUM KULLANDIKLARINDAN MEMNUN OLDUKLARIN UZAK DUR DEDIKLERİN VAR MI? ORTADA ÇOK MARKA, ÇOK MODEL, ÇOKÇA ALINACAK ŞEY VAR AMA; HAFTADA 6GÜN ÇALISINCA BİRAZ ZOR OLUYOR. BLOGLAR ESKİDEN BİRSÜRÜ MİM YAPARDI ŞİMDİ DE BEYAZ EŞYA VE KÜÇÜK EV ALETLERİYLE İLGİLİ Bİ MİM BAŞLATSANIZ:) BİZ YENİ EVLENENLERE NE GÜZEL OLUR:) ARKADAKİLERE DE KOCAMAN Bİ ARŞİV KALIR:)
    BU ARADA BALAYI YAZINI DA OKUDUM ÇOK FAYDALI OLDU, EYLÜLDE ORALARI DÜŞÜNÜYORUZ İNŞALLAH:)
    ÖZGE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu posttaki ürünlerden memnunum :) tavsiye ederim. Ama elektrik süpürgesi olarak daha yüksek bütçe ayırırsan daha güzel mak.de alabilirsin. Actifry cok kullanmadım ama alınabilir. Son zamanlarda favorim moulinex rende. Bir de kurutmalı cam mak alırsan Samsung bak derim Siemens aldım eh işteee...

      Sil
  38. :) benim de gözüm var o moulinex rendede ama daha uygun fıyatlı kng markasını gordum onu dusunuyorum da senin aldıkların arasında kenwood robotta da rende aparatı var sanki bı sonrakı postunda gordum? yanlış mıyım? teşekkürler cevabın için

    YanıtlaSil
  39. Merhaba,

    Küçük ev aletlerinde bir çok kesimin canı satıştan sonraki servis kısmında yanıyor, kiminin ise aldığı üründeki memnuniyetsizliği ortada.

    Teknolojiye ayak uyduran ve müşterisine sahip çıkan bir marka olan Homend'i kesinlikle sizlere tavsiye ederim. Konuşan çay makinasından, sessiz süpürgeye kadar aradığınız herşeyi bulabilirsiniz.
    Aynı zamanda Homend'in %30 indirim kampanyasıda var Mayıs ayına özel.

    http://www.Homend.com.tr'ye girerek istediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.
    %30 indirimden yararlanmak istiyorsanız,

    %30 indirim Kodu : 0N7UT33 (baştaki sıfır)

    Teşekkürler

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin