20 Aralık 2010 Pazartesi

FARLARI LINER OLARAK ÇEKMEK İÇİN FIRÇA



Body Shop'tan bu far fırçalarını aldıktan sonra far sürme konusunda çok zayıf olduklarını farkettim. Kıl yapılarından dolayı farı geniş bir alana yaymaları neredeyse imkansız zaten. Çünkü kılları az,sık ve sert yapıdalar.Bir kenara kaldırmıştım, elim bunlara hiç gitmiyordu *_*

Derken makyaj uygulamalarım sırasında alt kirpik dibine farları liner olarak çekmek için bir fırçaya ihtiyacım oldu. Ve gözüme bu fırçalar takıldı.
Body Shop bence bu fırçaları yanlış sınıflandırmış, bunlar far fırçası değil, liner fırçası! Farları tutmaları, düz bir hat halinde uygulamaları gerçekten çok iyi.







ELF'in Party Eyeshadow Palette'inden numaralandırdığım renkleri ilk önce soldaki daha sonra sağdaki fırça ile uyguladım. Soldaki fırça farı daha geniş bir hat halinde uygularken sağdaki fırça daha dar bir hat halinde bir kesik bir bitiriş ile sonlandırarak uyguluyor.


Ve sonuç;


Unutmadan; bu fırçalar farları çok iyi tuttuğu için dökülme problemi yaşamadım. Ama siz dökülme problemi yaşıyorsanız, fırçanıza farınızı aldıktan sonra fırçanıza uzaktan bir fıs Fix+ sıkarak, bu problemden kurtulabilirsiniz.

6 yorum:

  1. ben ilk makyaja başladığım sırarlarda alt kirpik diplerime hiç far sürmezdim..hep bir şeyler eksik gelirdi ama fark edemiyordum

    bloglar,youtube derken gözüm açıldı :) olmazsa olmaz artık,bu tip fırçalar çok işe yarıyor gerçekten

    elf ne güzelmiş bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. ben de elf'in kapatıcı fırçasını liner sürmek için kullanıyorum:) O kadar sert ki o fırça ile concealer sürebileni alkışlıyorum

    YanıtlaSil
  3. merhaba..makyaj bloglarını yeni takip etmeye başladım,cahilliğimi bağışlayın...Fix+ nedir acaba..cevap için şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Elanor Tiwele; Elf'in bu paletleri güzel gerçekten, göz altına liner çekmekte ifadeyi değiştiriyor hemen. :)

    Briss; o kapatıcı fırçasını ben de hiç beğenmemiştim. :)

    fmcel; http://lifebymughetto.blogspot.com/2010/12/sephora-daily-makeup-brush-cleaner-i.html

    burada biraz anlattım :)

    YanıtlaSil
  5. bu the body shop fircalarinda benim de gözüm var :)su yilbasini ve kari atlatalim da bi ugrayim oraya.

    sevgiler eli
    not: bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  6. eli; Uğrayın tabi, indirim zamanlarından çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin