18 Aralık 2010 Cumartesi

BEKLEDİĞİM KARGOLARIM



Şu sıralar yine baya fazla kargo yolu gözlemekteyim *_* İlk aklıma gelenlerden kolaj yaptım.


Muhtemelen bu senenin son kozmetik alışverişini yapmış bulunmaktayım, kih kih! Cherry Culture'deki %20 lik indirime dayanamayarak Nyx Nude on Nude Palette aldım. Bu paletin Urban Decay Naked Palette ile benzerliğini okuduktan sonra, Naked'e de şu sıralar ulaşmak çok zor olduğu için Nude on Nude ' a göz koymuştum. Yanına da 1 ruj, 2 krem allık ekledim.
Dino Direct sitesini deneme amaçlı beğendiğim bir masa örtüsü satın aldım, geldiği zaman siteden nasıl alışveriş yapılacağı ile ilgili bir post gireceğim.
Asos'tan da yılbaşı gecesi için 1 elbise ve ona uygun bir çorap sipariş ettim.
Markafoni Y-London kampanyasından bir saat...
Ve ebay'den cici bir bileklik ile ( Teşekkürler Lydia! ) BB Cream içeren bir Morning Set ( Teşekkürler CnS! ) aldım.

6 yorum:

  1. amanini amaniniii:)güle güle kullan hepsini mügecim.

    YanıtlaSil
  2. Hepsini gule gule kullan elbise corap cok hos olacak:)

    YanıtlaSil
  3. rica ederim hayatım güle güle kullanman dileğiyle..
    ben bazem bb'yi kendi nemlendiricimle karıştırarakta uyguluyorum aklında bulunsun:)
    çook öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika güle güle kullan şekerim..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın.Ben emaili tekrar yolladım.umarım bu sefer elinize ulaşır.

    YanıtlaSil
  6. leyya; ay ay çok teşekkürler :)

    pelin; heyecanla bekliyorum vallahi.

    Cns; henüz elime geçmedi bir gelse.. :)

    zeynep; çok teşekkürler cnm :)

    Serap; mailinize cevap verdim :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin