16 Aralık 2010 Perşembe

PERFUME JEWELS' TAN 3'lü SETLER 5.90 LİRA!


Perfume Jewels kampanyasından haberi olmayan var mı?  Body Lotion, Hand and Body Cream ve Body Splash seti 40 lira yerine sadece 5.90 lira. Kendinizi şımartabileceğiniz gibi, sevdiklerinize yılbaşı hediyesi olarak da düşünebilirsiniz.
Pure Love aynı Christian Dior Pure Poison gibi kokuyor, parfümünü de kullandığım için, cuk oldu :) Raspberry için Lush Snow Fairy gibi kokuyor yorumlarını okuyarak aldım ama bence pek öyle kokmuyor, bildiğiniz ahududu gibi kokuyor.

10 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Ben geçen sene anneler günü kampanyasından 2 tane almıştım (cherry pie ve hot kisses) Bu sefer de silky touch aldım o da çok hafif ve güzel bir koku :)
    Gerçekten de süper bir kampanya yapmış EST! :) 5,90 TL'ye bu ürünler bedava nerdeyse!
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Bende sipariş vermiştim. Şuan annemdeler. :) Kokularını merak ediyorum. Umarım sevdiğim kokular olur. :)

    Güle güle kullan. ;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan tatlım bn de silky touch sipariş ettm çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanmanı dilerim.

    benim kampanyadan yeni haberim oluyor maalesef :) online satış sitesi açılmıyor. İyi bir yılbaşı hediyesi olurdu. Umarım kampanya bitmeden siteye girebilirim.

    YanıtlaSil
  5. makeupwithstyle, bence de ürünlerin fiyatları aşırı uygun :) cherry pie ve hot kisses bende de var bu arada.

    Mor Kelebek; umarım severek kullanabilirsin ;)

    Sochic; gelince yaz o zaman,ben de merak ettm.

    Ayshenur; ayın sonuna kadar devam ediyor olması lazım:)

    YanıtlaSil
  6. vücut ürünleri olarak Watsons ta da çok güzel yılbaşı hediye paketleri var bir bakın derim :D

    YanıtlaSil
  7. semforever; bir göz atacağım ;) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. tatlım cumartesi geldi benim kargo cok tatlı hafif meyvemsi ama çiçek kokusu daha baskın geldi bana sevdim yani:) nemlendirmesi de güzelmiş beklemiyordum bu kadar.hemen melon'la silver rain' de sipariş ettim dayanamayıp:)

    YanıtlaSil
  9. iyi günlerde kullan cnm. bne böle hafif kokuları seviyorum çilek çicek gibi. tavsiye edebileceğin varmı?

    YanıtlaSil
  10. Sochic; ooh güle güle kullan.

    pembeesinti; umarım geç kalmadım cvp için *_* Bu 2 kokuda sana uyar, tavsiye ederim.Pure Love çiçek, Raspberry ahududu kokuyor.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin