30 Aralık 2010 Perşembe

DINODIRECT SİTESİNDEN NASIL ALIŞVERİŞ YAPILIR ?




Bugün DinoDirect sitesinden yaptığım alışverişim elime ulaştı ve DinoDirect sitesinden nasıl alışveriş yapılır anlatmak farz oldu.


Ben yukarıdaki masa örtüsünü satın aldım. Gerçi ölçülerine dikkat etmediğim için masa örtüsünden daha çok sehpa örtüsü gibi birşey. Boyutu biraz ufak! *_* Bu ne demek oluyor, resimlere bakıp hayal kurmak yerine cm ölçülerini kontrol edin. Her ürünle ilgili cm ölçüleri veriliyor.


- Ben siparişi 12 Aralık'ta verdim ve paypal ile ödedim.


- Order Completed ( sipariş tamamlandı ) maili 13 Aralık'ta geldi. Ben ödeme aşamasında 2 dolar ( mı neydi,cüzi bir rakam ) vererek takipli kargoyu seçtim. Eğer takipsiz kargoyu seçerseniz, worldwide free shipping! Yani kargo ücretsiz...


- 15 Aralık'ta tracking information yani takip kodunu mail ile yolladılar.Ptt'nin sitesinden takip edebildim böylece.
-Bugün, yani 30 Aralık'ta kargom elime ulaştı. Yani toplamda 18 günde... Ancak yılbaşı sebebi ile yoğunluk olduğunu unutmayalım.


Oldukça güzel ve orjinal ürünler var.Göz atmakta fayda var ;)

10 yorum:

  1. mügecim güle güle kullan.Ben de inşallah yaz aylarından itibaren bu tür hazırlıklara başlayacagım biraz ürün kalitesinden bahsedebilir misin? Ya da bizim için resmini çekebilir misin elindeki ürünün o sitedeki yastıkları da çok begenmiştim ben.

    YanıtlaSil
  2. MissEinstein; Ürün kalitesi gayet iyi. Resimlerdekinden farklı birşey gelmiyor. Ürün açıklamaları sitede güzel yapılıyor. Benim hatam cm ölçülerini kontrol etmemişim o kdr :)

    YanıtlaSil
  3. ben bir sipariş vermeye çalıştım.ürün 24 dolar nakliye 47 dolar toplam 72 dolar.türkiyede ürün zaten yaklaşık 40 dolar.valla ücretsiz nakliye hikaye geldi bana.siparişi iptal ettim.

    YanıtlaSil
  4. kamil doğan; dinodirect te nakliye ücreti yok. yanılıyor olmayasınız?

    YanıtlaSil
  5. Ben de sipariş verdim 40 gün oldu gelmedi siparişim . ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  6. Mat; takipli mi takipsiz mi seçtiniz kargonuzu? takipli ise takip numarasından nerede olduğuna bakabilirsiniz. Takipsiz ise site ile irtibata geçin.

    YanıtlaSil
  7. extradan bir ödeme yapılıyormu kapıda mesela

    YanıtlaSil
  8. ürünü paypal ile dünya gelenine bedava kargo seçeneğiyle satın aldık diyelim elimize ulaşınca kapıda herhangi bir ödeme yapılıyor mu?

    YanıtlaSil
  9. Yalnız dikkat edin bir kargonuz 150 dolardan fazla olmasın yoksa extradan gümrük ücretleri çıkabilir. Ve bir takvim yılı içinde en fazla 5 defa 150 dolarlık kargo alabilirsiniz. Aynı isimle.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin