29 Aralık 2010 Çarşamba

KÜÇÜK EV ALETLERİNE DEVAM

Siz de benim gibi evlilik hazırlığı yapıyorsanız, küçük ev aletleri ile baya haşır neşirsinizdir. Geçen postta size danışmış ve bazı ev aletleri almak istediğimden bahsetmiştim. Ütü olarak Philips Azur Ionic alacaktım ancak Rowenta'nın resimdeki Steamforce modeli hem daha iyi özelliklere sahipti hem de fiyatı biraz daha uygundu, o yüzden bu modeli aldım ki Rowenta yılların ütü markası düşüncesi ile içim de rahat etti.


Tost makinesi olarak önceden aldığım Kenwood Kmix serisinin tost makinesini mi alsam diyordum ama ufak geliyordu,emin olamıyordum. Bosch'un bu tost makinesini görünce direkt atladım. Hem daha iyi özelliklere sahip, hem daha büyük hem de kırmızı!

4 yorum:

  1. ilk ütüm rowentaydı 2-3 sene sonra çöpü boyladı..garanti süresi bitince ütü de bozuluyor ne hikmetse..inşallah rowenta kendini geliştirmiştir..güle güle kullan,umarım moralsizlik olmaz sana..

    YanıtlaSil
  2. Annemin de ütüsü Rowenta ve çok uzun seneler kullandı *_* Şans biraz bu işler galiba :))

    YanıtlaSil
  3. Bence ütüde tefalden iyisi yok:)Aldıklarınızı güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. nisamu; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin