15 Aralık 2010 Çarşamba

ELF CHRISTMAS EYES PARTY EYESHADOW PALETTE


ELF'in Christmas Eyes paletlerinden soldaki Natural Eyeshadow Palette'i tanıtmıştım. Bugünde Party Eyeshadow Palette'i tanıtacağım.
Bu paletler eyeslipsface.co.uk sitesinde 3.5 pound'dan satıştalar. Orta kalitedeler. Altlarına sıkı bir baz uygularsanız oldukça iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Party Eyeshadow Palette, Natural Eyeshadow Palette'in aksine toz toz olup dökülme yapmıyor.Bu bir avantaj.




Bu palette ben mor rengi göz kapağıma kullandım. Soldaki açık renkleri göz pınarına ve kaş altına aydınlatmak amaçlı kullandım. Gri rengi gölgelendirmede kullandım. Siyah rengi ise alt kirpik dibine liner olarak çektim ve bayıldım.






{Nişanda uygulanan ipek kirpikleri çıkartabilmek için birkaç kirpiği feda ettiğimden dolayı bir süreden beri rimel kullanmıyorum,makyajda rimel yoktur!}


Mor rengi flash yuttuğu için makyajımı düzgün resimleyemedim ancak az çok fikir vermesi açısından ekliyorum.


Neticede, uygun fiyata 6'lı bir far paletine sahip olmak istiyorsanız, ufak tefek dökülme problemini gözardı edebilirseniz (dökülme problemi Natural Eyeshadow Palette'de daha çok göze çarpıyor) ve ben altına sağlam bir baz kullanırım ( ben Mac Painterly kullanıyorum ) adam ederim diyorsanız, alın gitsin diyorum :) 

2 yorum:

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin