8 Aralık 2010 Çarşamba

MAC PİGMENTLERİM



Bı postta size MAC pigmentlerimi tanıtacağım. Bende çok fazla pigment yok. Zaten makyajlarımda çok fazla pigmentte kullanan biri değilim ama size fikir verebilmesi için bende bulunanları swatchladım.


İçlerinde en çok hangisini seviyorsanız derseniz açık ara 'Melon' derim. Swatchından bin kat daha güzel diyebilirim.


En sevmediğimde, ' Reflects Blackened Red'. Çok az renk veriyor,çok fazla dağılıp,toz toz olup heryeri sim yapıyor.'Frost' pigmente de, yine aynı şekilde heryeri sim yapması sebebi ile, pek kanım ısınamadı.


Pigmentlerden 'Pink Mauve' ve 'Quietly' fena değiller. Ama 'Quietly' nin yapısı daha güzel bence.


Melondan sonra en sevdiğim renk ise 'Teal'. Hem yapısı hem rengi şahane.








Melon pigmentin güzelliği swatchlarda belli olmamış maalesef. Önceden yaptığım bir makyajı ekliyorum ki daha net görebilin rengi.



Evet,son bir resim ile postu noktalıyoruz :)




3 yorum:

  1. melon bende de var bende cok seviyorum en guzel pigmentlerden biri :)

    YanıtlaSil
  2. Bende MAC pigmentlerim hakkında bir post yazmıştım, melon benim de kesinlikle en sevdiğim pigment...

    MAC'in "reflects..." ile başlayan pigmentleri daha çok sim gibi oluyor o nedenle ben pek tercih etmiyorum ama blackened red'in rengini sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Chunli Beauty; Bence de çok güzell :)

    makeupwithsyle; hemen baktım pigmentlerine :) Bilgi de iyi oldu,reflectslerden uzak durayım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin