10 Aralık 2010 Cuma

SÖZ - NİŞAN YASTIĞI MODELLERİ

Ben söz törenimde de nişan törenimde de tepsi kullandım. Yüzüklerimizi tepsiye koyduk. O zamanlar araştırırken tepsi mi, yastık mı kullanmalıyım diye düşünmüş ve kararsız kalmıştım. Ama piyasada söz yastığı adı altında basit birkaç model vardı, zevkime hitap etmemişti. Ben de tepsimi kendi zevkime göre süslerim, olur biter demiştim.

Tabi o zamanlar Dinodirect.com sitesinden haberim yoktu. Eğer bu güzel söz yastıklarını görseydim kesinlikle yastık tercih ederdim. Ben o günleri atlattım ama sizlerin aklında olsun. Bu yastıklar kesinlikle şa-ha-ne. Fiyatları da ortalama 10 dolar civarı ve site Türkiye'ye ücretsiz kargolama yapıyor. Takipli kargo için ekstra 2 dolar ödüyorsunuz. Ben dün akşam bir alışveriş yaptım. Kargom geldikten sonra detaylarını paylaşacağım.













10 yorum:

  1. benim nişanım şubatta ne yapsam ki ben kendim bi yastık dikicem ama bunlarda ilham olmadılar değil
    bu arada nişanlığını ortamı çok merak ediyorum fotoğraf koymayacak mıısn ?banada fikir olur hem

    YanıtlaSil
  2. canım çok sağol iyi fikir oldu bu site :) ben de söz için birşeyler bakmaya başlasam iyi olur artık :)

    YanıtlaSil
  3. zeynep; evett :)

    moda_kesh;Koyacağım :) Ama henüz doğru düzgün resim elime geçmedi.Şimdiden hayırlı olsun :)

    Hedonist Queen; Rica ederim, en güzel zamanlar, cicili bicili herşeyinle ilgilen ;)

    YanıtlaSil
  4. Size mail atmıştım diğer bloğunuzla ilgili.Ulaştı mı merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. Okunmamış mailim yok Serap Hanım, ulaşmamış sanırım. Tekrar atarmısınız?

    YanıtlaSil
  6. Merak ettim siparişler sorunsuz elinize ulaştı mı? Ağbimin naişanı var çok yakın zamanda onun için alıcam :)

    YanıtlaSil
  7. serap; henüz elime ulaşmadı ulaştığı zaman yazacağım.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım dinorirect.com da kayırlı eposta seçeneği hanigisi? EMS ile aldınız yoksa free shepeng kısmındaki yerde 2 dolar sigorta ücreti var onu ödediğinizdemi kayıtlı geldi?

    Lütfen cevap yazarsanız sevinirim.

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  9. 2 dolar sigorta ücretini ödedim ve takipli geldi.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin