7 Aralık 2010 Salı

ELF SİPARİŞİM VE ÜRÜN TANITIMLARI

Son zamanlarda nişan hazırlıkları ile oldukça meşgüldüm,malum. Ama alışveriş yapmaktan da eksik kalamadım yine. :)) Elf'ten 2 kere sipariş verdim. Bir tanesi elime ulaştı. Cherry Culture'den verdiğim siparişim de bugün elime ulaştı. Çilek'ten bir şampuan almıştım o da geldi. Gelmeyen sadece Elf'ten verdiğim ikinci sipariş kaldı,o da bu hafta gelir diye düşünüyorum.

Bu postta Elf'ten ilk verdiğim siparişteki ürünleri tanıtacağım.Yine siparişim sorunsuz bir şekilde 4 gün içinde teslim edildi.

Christmas Collection 32 Piece Eyeshadow Palette ile başlayalım;




Bu paleti çok beğendim. Renklerin pigmentasyonu çok güzel. Fiyatına göre kalitesi de gayet iyi. Ben memnun kaldım. Zaten genel olarak Elf'in farlarını beğeniyorum. 

İkinci ürünümüz Christmas Eyes-Natural Eyeshadow Palette;



Bu palet benim günlük hayatta en çok tercih ettiğim doğal tonlardan oluşuyor. İyiki almışım! Ancak belirtmeden geçemeyeceğim, bu ürün çok toz toz oluyor. Fırçama far aldıktan sonra fix+ sıkarak, adam etmeye çalışıyorum ama yine de göz altına dökülme yapıyor.Ben bu gibi durumlarda cilt makyajını sona bırakıyorum ki, göz altına dökülen fazla farlar makyajımı bozmasın.

Diğer aldığım ürünlere gelirsek;




Ruj nude denebilecek bir kahve tonu,çok beğendim.Hele de 1.5 pound olduğunu düşünürsek..Göz kalemi shimmer yapıda bronz tonlarda ve dudak kalemi şeftali-mercan tonlarında mineral bir ürün. Ben tüm aldıklarımdan memnun kaldım.

İlerleyen postlarda, cherry culture siparişimi ve diğer elf siparişimi de tanıtacağım.

7 yorum:

  1. Hepsi de çok cici görünüyor,güle güle kullan ;) Rujuna bayıldım,tam benlikmiş :D Onun nosu ve serisini öğrenebilir miyim acaba ? Elf di mi o da ??

    YanıtlaSil
  2. I love that 32 piece eyeshadow palette!

    ♥xx♥

    YanıtlaSil
  3. 10 lü far paletini almak istıyodum ama cok parlak diye almaktan vazgeçmiştim senden gazı alarak hemen en kısa kampanya zamanında almayı dusunuyorum.
    ben de kahve tonlarını terch edıyorum gunluk olarak
    güle güle lkullan hepsini.
    drycfc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Junkhead; 1.5 poundluk rujlar, normal seri oluyor. Ve adı Fantasy ;)Teşekkür ederim.

    Cynthia Z; Me,too ;)

    Kova Kadınıyım Ben; Teşekkür ederim, paletler güzelmiş valla tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. HEPSİ HARİKA.. elfin sitesini kurcalamaya başlasam iyi olur:) iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  6. Saol canım,sana sorduktan sonra baktım ve gördüm :) O renk yeni gelmiş sanırım.Eee artık bi gün Elf'ten ilk alışverişimi yaparsam bu ruju kaçırmam :D

    YanıtlaSil
  7. nezihe; teşekkür ederim, kurcalayın aklınıza takılan birşey olursa bana sorabilirsiniz :)

    Junkhead; Sanırım yeni :) Yaparsan kaçırma no zmn.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin