15 Aralık 2010 Çarşamba

MANGO ALIŞVERİŞİMİN DETAYLARI

Bugün Mango'ya uğrayabildim. Benim gittiğim Mango, oldukça boş olan bir mağaza olmasına rağmen bedenler tükenmeye başlamıştı bile. Ben 3 kazak ve 2 adet elbise aldım. Mangoshop'tan resimlerini bulabildiklerimi ekliyorum,bulamadıklarımın resimlerini çektim.

Kazaklar;
Bu sene kiremit rengine taktığım için 2 adet kiremit renginde kazak aldım. Krem rengi olan kazak ise üzerimde çok tatlı durdu,kol detayı ve ponpon detayı çok şirin.



Aşağıdaki kazağı internet sitesinde bulamadım,kendi resmini ekliyorum;

Elbiseler;
Göz atılacaklar listemde de yer alan bir elbiseyi almış bulunuyorum.
Mankenin üzerindeki hali şu şekilde;

Kendi fotoğrafları ise şu şekilde;

Diğer elbiseyi internet sitesinde bulamadım,kendi resimlerini ekliyorum;

Benim memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Hazır soğuklar başlamışken kazaklarımın tadını çıkartacağım ve floral desenlerdeki elbiselerimi de hırkalarımla ve çizmelerimle kombinlemeyi planlıyorum.

Fiyatlar gayet uygundu, %50'den daha fazla indirime girmiş ürünler dahi vardı. Hazır kış bastırmışken kazaklara göz atmakta fayda var diyorum.

9 yorum:

  1. Bende dün gittim Mango'ya...Sezonda beğenip almadığım bir elbise vardı (kışlık bir elbise) onu yarı fiyatına aldım :) iyi ki bekleyip almamışım diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canim gule gule kullan aldiklarini. Bu elbise benim de favorim:)

    YanıtlaSil
  3. bende aynı model hırkanın iki rengini ve birde incecik asker yeşili bir hırka aldım

    YanıtlaSil
  4. ben de bugün uğradım, mağaza yağmalanıyordu:)
    neyse ki beğendiğim 2 kazağa zor da olsa kavuştum:)

    YanıtlaSil
  5. İlk kazaktan ben de aldım! :)

    Güle güle giyelim Mügecim :)

    Kazak fiyatları genelde 25-40 lira arasında değişiyordu, bence gayet uygunlardı yani. Ama dün Cevahir'deki kuyruk ve yağmalama inanılmazdı! :D

    Hatta gitmekle gitmemek arasında kararsız kalmıştım. Metroda bi kadını Mango poşetiyle gördüm. Durdurdum indirim nasıldı diye. :D Kadın kesin gitmelisin dedi. :D İyi ki gitmişim hahahah :D

    YanıtlaSil
  6. makeupwithstyle; Artık Mango'dan kimse sezonda birşey almıyor sanırım :)

    Kıyıya Vuranlar; Teşekkür ederim, hangisi ?

    Mayka; hırkanın derken hangisi anlamadım :)

    Mayni; Benim gittiğim bomboştu, kasada ilk bendim hatta :)

    Leah; Ha ha, benim gittiğim boştu ve yağmalama adına hiçbirşey yoktu :) Mutlu mesut alışveriş yaptım vallahi. :)

    YanıtlaSil
  7. Canim mankenin uzerindeki elbiseyi cok begendim. Tabi digeri de cok guzel. Tekrar gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan tatlım kıyafetlerini elbisen çok güzel

    YanıtlaSil
  9. Kıyıya Vuranlar; teşekkür ederiiim :)

    moda ve hobi perisi; çook mersiii :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin