28 Aralık 2010 Salı

CHERRY CULTURE SİPARİŞİMİN DETAYLARI VE ÜRÜN TANITIMLARI


Yeni bir Cherry Culture siparişi ile karşınızdayım :))  Bu seferki siparişin amacı; Nude on Nude Natural Look Kit idi.  Hazır indirimde yakalamışken Cherry'i, uzun zamandır denemek istediğim krem allıklardan ve 1 adette lipstick sepete attım.
Tanıtımlara krem allıklar ile başlayalım ;







Krem allıkların en büyük özelliği, yüzde oldukça doğal durmaları. Şu zamana kadar krem allıklara bulaşmamış olmam bir kayıp! :) Fiyatlarına göre performansları oldukça güzel. Krem allıkları MAC'in fondöten sürmek için kullanılan duo fibre fırçaları ile sürüyorum ben. Rose Petal Cream Blush daha doğal duran bir allık, Glow Cream Blush ise sanki daha yeni koşmuşsunuz da yanaklarınız pembeleşmiş gibi duran bir allık.


Her siparişime lipsticklerden eklemeyi adet edindim. Malum fiyatları çok çok uygun, yapıları da oldukça güzel. Nyx Round Lipstick ' lerden Medusa rengini ekledim sepete.Kış olunca gözüm hep koyu renklerde.... Ruj metalik bir bitirişe sahip. Ben normalde metalik bitirişli rujları pek sevmem. Ama bu rujun rengi benim ten rengime ve göz rengime çok iyi gitti, beğendim. 

 


Nude on Nude Natural Look Kit'in tanıtımlarına geçelim;

Bu palet Urban Decay Naked Palette'e benzerliği ile dikkatleri kendisine çekmişti. Ben de şu sıralar Naked Palette'e ulaşmak çok zor olduğu için, bu palete bir şans vermek istedim. Çünkü bu palet benim en sık kullandığım renklerden oluşuyor.



Son olarak Glow Cream Blush'ı ve Medussa Lipstick'i kullandığım makyajımdan ufak bir foto ekliyorum.


8 yorum:

  1. ruju alyans ile test ettin mi? NYX rujların içinde kurlşun var mı yok mu çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aaa, nasıl test ediliyor bilmiyorum ki? *_* Söylersen ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ya bu allıklar çok güzel... krem allık daha bugün baktım mac'ten tırstım almadım :) belki nyx alırım, renkler çok tatlıymış. peki far paleti nasıl? denedin mi?

    YanıtlaSil
  4. eline ruju sürüyorsun sonra 18-24 ayar altını sürüyorsun üstüne (alyanslar genellikle 18-24 ayardır)sonra tepkimeye girip te siyaha dönerse işte o zaman içinde kurşun var demektir.

    YanıtlaSil
  5. alışverişlerine yetişemiyoruz mughettocuğum:)

    YanıtlaSil
  6. guzellikolsun; far paleti güzel. Günlük kullanıma uygun tonlardan ve daha ışıltılı tonlardan oluşuyor. Kalitesi güzel.

    moda ve hobi perisi; yeni yıl beni durgunlaştırsın o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. bu siparişlerinin yaklaşık kaç günde geldiğini hatırlayabiliyor musun acaba?

    benim siparişim 15 gündür elime ulaşmadı da merak ediyorum :(

    YanıtlaSil
  8. fiyan; genelde 2 haftada geliyor diye hatırlıyorum.. biraz daha bekleyin.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin