29 Aralık 2010 Çarşamba

KERVAN MAĞAZALARINDA YILBAŞINA ÖZEL SÜPER PROMOSYON!

Bugün size süper bir indirim haberim var. Malum evlilik hazırlıkları *_* Bir de benim kokoş ve romantik ruhum... Bunlar birleşip Kervan Mağazaları'na girince ortaya böyle bir görüntü çıktı. 

Kervan'da süpersonik bir indirim var, aldığınız ürün kadar hediye ürün alabiliyorsunuz. Ben çok şık bir battaniye aldım, fiyatı 360 lira idi ve 240 liralık saten nevresim takımı hediye oldu. Ama aradaki 120 liralık farka bir ürün daha alayım deme şansınız yok, sadece 1 ürün alabilirsiniz. Mesela 2 tane battaniye alırsanız da 360 lira ödersiniz. Gibi gibi! Ve bu kampanya mobilya ürünlerinde de geçerli. Mesela yatakların fiyatı 1600 lira,dolaplarda 1400 lira diyelim. 1600 liraya hem dolap hem yatak alabiliyorsunuz gibi. { Tam benim beğendiğim gibi beyaz,eskitme,oymalı mobilyalar var.} Ayy anlatabildim mi, süper birşey! :) Ben bu akşam oldukça yorgun bir halde mağazaya girdim ve bir battaniye ile nevresim takımı alıp çıktım. Ama aklınızda olsun harika yatak örtüleri, havlulular, çeyizlik sandıklar, yastıklar, gelin-damat bornoz setleri gibi bilimum güzel şeyler var.

Bozulmasın diye paketinden çıkartmadım, battaniyeme bir göz atalım;




Bu da kendinden desenli saten nevresim takımı;


6 yorum:

  1. benim battaniyemin aynısı süper ya bende görünce vurulmustum hemen aldım cok kokos :)güzel günlerde kullanırız inş :)

    YanıtlaSil
  2. battaniye cok degisik ya, ne guzel, cok begendim :) gule gule kullan , iyi gunlerde

    YanıtlaSil
  3. saten nevrsim takımı almakla çok iyi etmişsin çünkü çok kolay ütüleniyorlar:)

    YanıtlaSil
  4. çoook güzelmiş canım güzel günlerde kullan ilerde :) kampanyada çok iyiymiş ;)

    YanıtlaSil
  5. Selam ben blogunu takip ediyorum ve kozmetik - makyaj ürün yorumlarını beğenerek okuyorum , evlilik arifesindesin sanırım sana nikah şekerleri , dekoratif sepetler , peçetelikler için ; www.nunukboutique.blogspot.com'a bir göz atmanı öneririm , umarım beğeneceğin şeyler bulursun ^__^ kolay gelsin hazırlıklarda .

    YanıtlaSil
  6. Benli Begonya; aaa süpermiş :) güle güle kullanalım.

    Betul; çok teşekkür ederim, evet değişik süslü birşey :)

    zeynep; kullanımı zor, kaygan diyorlar ama göreceğiz :)

    Zeynep; Çook teşekkür ederim, kampanya hala devam ediyor ;)

    Nunuk; Bloga göz attım, paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin