31 Aralık 2010 Cuma

YILIN SON POSTU



Vay be! 2010 ile ilgili o kadar yoğun hislere sahibim ki aslında. Hayatımda neler neler oldu. Mezun oldum, sözlendim, nişanlandım, stajyer avukatım! Kısa da olsa bir iş tecrübesi yaşadım, az da olsa para kazandım...


Biraz daha büyüdüm, biraz daha korktum. Ailem 2 katına çıktı,katlandım! Yeni arkadaşlarım oldu, yeni insanlar tanıdım, yeni ortamlarım oldu. Yavaş yavaş blogger ailesi ayrılmaz bir parçam oldu. Adım adım sizinle herşeyimi paylaştım. Twitter'da ses verdim, Formspring'te cevap verdim, Blogger'da haber verdim.. 


Saçımın rengi, rujumun rengi, bohçamın rengi, ayakkabımın rengi derken aslında ruhumun rengini sundum sizlere.


Evet biraz hüzünlüyüm, biraz mutluyum, biraz şaşkınım. 2011'den beklentilerim çok fazla aslında.. Evrene mesaj gönderiyorum :)) Huu huu hani evlilik hazırlıkları yapıyorum ya, Allah utandırmasın diyorum. Evimiz,barkımız,huzurumuz ile beraber yuvarlanıp gidelim sevgilimle inşallah... Kalbi mutlulukla,huzurla,iyilikle dolu olan her izleyicim benim mutluluğumu okudukça 2 katına sahip olsun bir de! Bla bla siz beni anladınız...


Benim şimdi hazırlanmam lazım, bugün çoook işim var ama bir de uyuşuğum ki sormayın gitsin. Güneş inadıma parlıyor bugün, haydi hızlan hareket et diyor. Bu akşam ne yaparsanız yapın, gülümsemeyi ihmal etmeyin. Yanınızdaki insanlara kocaman bir öpücük verin. Onlara sevginizi belli edin. Kendinize çok iyi bakın. Yeni bir yılda yepyeni hayatlar ve postlarda görüşmek dileğiyle...


PS: Aaaa-a unutuyordum, bizim deli kız Shewolf'un süpersonik hediyesini görmediniz mi yoksa daha ?? Koşun,koşun, bir tıklayıverin bakalım.

5 yorum:

  1. mutluluğunuz daim olsun
    nice yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Dennis ve large fashion; çook teşekkür ederim, mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel dilekler ve ne güzel bir yazı... musmutlu saglıklı yılların yıllarımız olsun cnm

    YanıtlaSil
  4. pembesinti; sonuna kadar okuduğun için teşekkür ederim ben de mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin