13 Aralık 2010 Pazartesi

MANGO İNDİRİMİNDE GÖZ ATMAYI PLANLADIKLARIM

Yarın Mango indirimi başlıyor, bekleyenlere duyurulur.. :)

Formspring'te gelen bazı sorularda indirimden neler almayı planlıyorsun diye sordunuz, ben de girdim Mango'nun sitesine neler var neler yok bir baktım. Hoşuma giden modelleri sizin için seçtim, bir göz atın bakalım.


Kışın elbise giymek çok kolayıma geliyor. Onun için elbiselere bir göz atacağım mutlaka. Özellikle uzun çizmelerle kombine edildiği zaman gayet hoş oluyor!



Bu kışın en sevdiğim renklerinden tarçın,bakır renklerinde bir bluz,bir kazak almak aklımda... Çantanın tarzını çok beğendim.Hem rengi,hem modeli,hem derisi tam benlik. Yüksek belli eteklere de hayır diyemem.


Aşağıdaki posta da göz atmayı unutmayın ;)

7 yorum:

  1. ben de kazağı çok beğendim,inşallah indirime girer,girerse de bana kalır :D

    YanıtlaSil
  2. bende elbiseleri çok begeniyorum. bir an evvel indirim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. merhabaaa!
    indirim outletlerde de mi var yoksa sezon mağazaları mı sadece? bana da msj gelirdi hep ama bu sene gelmedi.. sanki outletler de bu tarihte giriyordu indirime???

    YanıtlaSil
  4. prettyflower; kazak risksiz bir parça aslında online shoptan alabilirsin.

    zeynep's butterfly; girdi bile ;)

    guusha; outletlerin indirim ritüelleri ile ilgili hiçbir fikrim yok.

    YanıtlaSil
  5. Elbise sırasının sonundaki elbiseyi bugün aldım 49 TL'ye düşmüş ve üstte çok çok güzel duruyor. :))

    YanıtlaSil
  6. Tarçın rengi bodyler güzelmiş hiç de görmedim mangoda acaba bitmişmiydi

    YanıtlaSil
  7. Alışveriş Dellysi; Ben de aldııım :)

    Canan; Bence bitmemiştir *_*

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin