10 Aralık 2010 Cuma

PASTEL #36 VE #66 OJE SWATCHLARI

Bugün size Pastel marka 36 ve 66 numaralı ojeleri tanıtacağım. Ben 36 numaralı ojenin üzerine 66 numaralı ojeyi sürerek kullandım.
 36 numaralı oje içinde minik ışıltılar bulunduran bir oje ama ben daha ışıltılı olması için, birazcıkta meraktan 66 numarayı da üzerinden geçtim.

İçinde altın ışıltılar barındıran, kiremit rengi bir sonuç elde ettim. Hafif bakır rengi de diyebilirim aslında..

Ojeyi dün sürdüm, ilk günkü kadar parlak ve ışıltılı değil tabiki ama yine de güzel gözüküyor. Zaten ben yerli markalardan Pastel'in ojelerini seviyorum en çok.













2 yorum:

  1. Mügecim tırnaklarını düz törpülemek sana daha çok yakışıyor.Aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
  2. Abuk Kraker; aynı fikirdeyim ama uğraşması zor geliyor :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin