20 Ekim 2009 Salı

5 SORUDA MUGHETTO :)

Farkındayım 3 günde 3 mim oldu :) Biraz fazla oldu. 
Ama arkadaşlarımın beni mimleyip sorulara vereceğim cevapları merak etmesi beni mutlu ediyor açıkçası.


1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
İnci çiçeği ( adımdan dolayı),Gül ( adını değil ama kendini seviyorum sevgilim sağolsun ),lilyum 



2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
İstediğim şirkette avukat olarak işe başlamak.

Güzel ve mutlu bir yuva kurmak
Bol bol seyahat etmek,gezmek,gezmek,gezmek.. :))


Ama hepsinin en başında sağlıklı olmak tabiki.

3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?
Sevmediklerim;

1)Herkesi ve herşeyi çok çabuk affedip,kin tutamamam.Güzel bir huymuş gibi gözüksede çok aldatılabiliyorum.
2)Çoğu konuda çok istikrarlı olamamam.Maymun iştahlı da diyebiliriz.
3)Nefsime hakim olamamam.Yemek konusunda olsun,alışveriş konusunda olsun..


Sevdiklerim;
1)Başarılı bir okul hayatına sahip olmam bir huy değil elbette ama bu durumumu seviyorum diyelim :)
2)Sigara ve alkol alışkanlığımın olmaması.
Sigara ve sigara ürünlerini hiç tüketmem.
Alkol ise özel zamanlarda,kırk yılda bir tüketirim.
3)İstikrarlı bir aşk hayatımın olmasından memnunum.Tabi bunun sebebi sevgilimden memnun olmam ziyadesiyle :)


{Tekrardan 3 özellik say deseniz bunlar olmayabilir ama şimdilik bunlar ilk aklıma geldi}

4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
1)SORUMSUZLUK.Sorumsuz insanlara gıcık oluyorum.

Arayacağım diyip aramayan, hallederim diyip halletmeyen boş insanlara tahammül edemiyorum.Çevremde ne yazık ki kötü örnekleri mevcut.
2)Kadir kıymet bilinmemesi.Çok sık başıma gelir.
3)Bir diğer mimde de belirtmiştim,ilk etapta sohbete 'Ay kilomu aldın?' 'Saçın böyle hiç güzel olmamış' 'Bu kıyafette sana hiç gitmemiş' diye başlayan ve negatif enerji saçan insanlar.İllettirler!

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
Kendimi tüm olumsuzluklara önceden hazırlamaya çalışıyorum,yıkılmamak için.

Şu ana kadar da yıkılacağım kadar büyük bir problem yaşamadım çok şükür.


Hım kimi mimlesem,kimi mimlesem ??


Seni seçtim Oz-T :) Cevaplarsan sevinirim.



3 yorum:

  1. cevapların için tekrar teşekkür ederim....sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Sizinde çok hoş samimi olmuş yanıtlarınız.:) Sevdiklerinizin
    3.maddesi en büyük şansınız gibi duruyor şu anda.:) dilerim bozulmaz

    YanıtlaSil
  3. Colors of Angel; Rica ederim, sevgiler.

    Onuncu Köyün Adamı; Haklısınız, en büyük şansım o galiba :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin