22 Ekim 2009 Perşembe

FOREVER NEW 'DEN PALTO,KABAN,MONT MODELLERİ

Forever New'den bugün bir mail attım.
Yeni sezon ürünlerinden bazılarının resimlerini göndermişler,tanıtım yapmışlar yani.


Kendi ağızlarından ise şu şekilde anlatmışlar;


Bu kış üzerinizden çıkartmayacağınız bir mont, palto veya kaban arıyorsanız Forever New doğru adres. Sınırsız alternatif, uygun fiyat ve en moda parçaların birleştiği marka Forever New ile herkesin kışı sıcacık geçecek.

Trendleri herkesten önce müşterisine ulaştırması ile ünlenen Forever New, bu kış her zevk için bir kaban, mont ve palto üretti. Markanın 2009-2010 Sonbahar-Kış koleksiyonunda yer alan birbirinden çekici modeller arasında hem şık hem spor kullanıma uygun kareli montlar, sezonun en moda parçası olan kürklü yelekler, evladiyelik deve tüyü paltolar, pelerinler ve  jeanlerin olmazsa olmazı ceketler bulunuyor. Ayrıca koleksiyondaki inci düğme detaylı askeri kesimli palto ile fırfırlı bej deri trençkot kışın en çok arananlar listesine girmeye aday.



Benim beğendiklerim ise şunlar ;















4 yorum:

  1. güzelmişler.

    YanıtlaSil
  2. hmm güzellermiş, nerde bulabiliriz peki

    YanıtlaSil
  3. Dolunay; Güzeller bencede :)

    Roxelanne; Benim bildiğim Palladium AVM ve Neomarin AVM de var.

    YanıtlaSil
  4. ilk 3resimi çoook sevdim pek kullanışlı görünüyorlar her zaman lazım:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin