15 Ekim 2009 Perşembe

BİRKAÇ PARÇA ALIŞVERİŞ DAHA ve ÜZERİMDEKİ UĞURSUZLUK


Hani bazı zamanlar olur ya sürekli birşeyler ters gidiyordur,bir uğursuzluk dadanmıştır başınıza gitmek bilmez.
Sürekli huzursuzlanırsınız, mızmızlanırsın, somurtarak dolaşırsınız, kavga edersiniz, mutsuzsunuzdur..Hatta Göksel'in 'Depresyondayım' şarkısını peşpeşe dinlersiniz; unutulmamış, sevgilinizden ayrılmamış,o sırada aldatılmamış olsanızda..
Ben böyle zamanlarda modum düşük derim mesela.


Son birkaç zamandır gerçekten modum düşük.Sanki benim kötü ruh halim sevgilime de yansıyor.
1 haftalık arabasıyla 2 kere ufakta olsa kaza yaptı.Allah korudu,mala geldi..
İkimizde sürekli gerginiz.Tatsızlıklar var çevremizde.


Bugün Kadıköy'de yalnız takıldığım birgündü.Sevgili ile buluşmayı beklerken vakit geçiriyordum.Liseden sevdiğim bir arkadaşımı gördüm,ayak üstü sohbet ediyorduk,hadi şurda bir çay içelim dedik,cafeye girdik.Güzel güzel sohbet ediyoruz.Yan masada da 2 tane kız oturuyor.Ama gözleri sürekli üstümde farkındayım ama çaktırmıyorum.Olur ya hani bazen bazıları sizi süzer de süzer.Dünya güzeli değilim ya ayol, ne bakıyor bunlar bu kadar dersiniz.Hı, işte aynen öyle. Tam o sırada noldu dersiniz??
Çay bardağının hepsi üstüme boca oldumu..!!
Altımda da beyaz pantolon var mı!!
Bacaklarımın yandığına mı üzüleyim,beyaz pantolonumla dımdızlak ortada kaldığıma mı üzüleyim..!!
Yanımdaki arkadaşlarım direkt batıl bir düşüncede olsa, vallahi kızların gözü kaldı falan dediler.
Sevgili blog alemi, o kızlardan biri siz değildiniz dimi? Aaa acaba bu Mughetto'mu diye düşünüp bakmıyordunuz değil mi, günahınızı almayayım :)) Malum dünya küçük, birbirimizle karşılaşma ihtimalimiz büyük.Herneyse..!


Ben hemen toparlandım tuvalete gittim,aklıma dahiyane bir fikir geldi,arkadaşımdan bana tayt almasını rica ettim en yakın yerden.Çıkardım pantolonu giydim taytı üstüme.Ama moralim nasıl bozuk nasıl bozuk.
Arkadaşlarımla ayrıldık, gittim bir alışveriş merkezine,sevgiliyi bekliyorum.
Moralim sıfır ya, her morali bozuk kadının yaptığı şeyi yaptım: Alışveriş.





Bu Park Bravo'nun indirimlerine akıl sır erdireniniz var mı?
Bu mevsimlik şirin ceket 230 liradan 40 liraya düşmüştü.Hesapladıkta %85 indirim yapıyor.


Bu iki şalı ise Kadıköy'de dolaşırken bir butikten aldım.Hep şal ve türevlerini satıyor ve çok güzel şeyler var.Mango'nun karşısındaki sokaktan içeri girip Rex Sineması'na doğru giderken sağda kalıyor,mutlaka dikkatiniz çekmiştir.










İlki 10 lira, ikincisi ise 4 liraydı.

3 yorum:

  1. kıyamam sana guduvummm geçmiş olsun..nazara inanırım hemde fazlasıyla zira üzerimden eksik olmaz bende dünya güzeli dilim ama oliyo işte bişini beğenen nazar eyleyen, şimdi napiosun boncukunu üzerinden eksik etmiosun benim gibi ;) Aldıkların da gene süper bu arada, en alttaki yazmamı yav süper bayılırım otantik şeylere.

    YanıtlaSil
  2. Aldıkların çok cici güle güle kullan balım, yalnız Allah korusun nazar var sanırım çok geçmişler olsun. Birde bebişim yazıları azıcık küçültsene ayarlara gir yazı tiplerinden canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ceci'cim; ben üstümde hiç nazar boncuğu taşımam..
    Taşısammı acep ?
    En alttakide modern bir yazma =)

    Edoşş; çok teşekkürler gerçekten birşeyler var üstümde şu günlerde ://
    Birde yazı tipini mailden sorcam sana.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin