4 Ekim 2009 Pazar

İLK YIKAMADAN SONRA SAÇIMIN HALİ




Karar verdim;
Her yıkamadan sonra saçımın halini yayınlayacağım blogda.Böylece hep beraber kuaförün dediği gibi saç akıp akıp eski bakır hale dönecekmi göreceğiz.
İlk yıkamadan sonra olan ise şudur;
Duşta kaldığım süre boyunca küvet kıpkırmızı idi.Kızıl boya aktı aktı aktı..
Dolayısıyla duştan sonraki saçım donuk,mat ve koyu kızıllığı gitmiş bir renk.
Aradan da tutmamış sarı-turuncu saç tutamları kaldı.
Fanatik Galatasaraylıyım diye yutturabilirim biraz daha kasarsam.
Flash ile çekime aldanmayın.
Dünkü fotoğrafa bakın ve ne kadar koyu olduğunu rengin görün.
Bir yıkamada saç kırmızımsı turuncumsu bir hal aldı.
Sanırım 1 hafta sonra kuaför yollarına düşücem yine.
Bu arada herkesten rica ediyorum, Anadolu Yakasında boyasından memnun kaldığınız bir kuaför varsa lütfen söyleyin.Birazcıkta makul olursa sevinirim.Her ay saçıma boyaya 100-120 lira vermek istemiyorum.


Ekleme; Saçım yaklaşık 2 hafta sonrasında bakır haline döndü neyseki! Ama o kızıl halimle dolaşmak beni gerçekten yıprattı.

18 yorum:

  1. merhaba mughetto.ben acıbadem caddesinde hayyo kuaförü öneririm.orada gürkan beye çok güveniyorum renk ve kesim konusunda.en son kesim-boya ve föne 80 tl vermiştim.

    YanıtlaSil
  2. Tameris; Önerin için çok teşekkür ederim. Senden bir ricam olacaktı mümkünse bana telefon numarası verebilmen mümkün mü?
    Birde senin sürekli gittiğin bir yer mi?

    YanıtlaSil
  3. mughetto ben gürkan beye özellikle gidiyorum 2 yıldır.gayet memnunum.kuaförün numarası 339 65 45 gürkanın cep numarası ise 0542 825 73 33.salı günleri izinli.anaokulu öğretmeni elif :)olarak adımı verebilirsin.

    YanıtlaSil
  4. mughetto ben gürkan beye özellikle gidiyorum 2 yıldır.gayet memnunum.kuaförün numarası 339 65 45 gürkanın cep numarası ise 0542 825 73 33.salı günleri izinli.anaokulu öğretmeni elif :)olarak adımı verebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. aa çok mersi yardımların için :)
    Çok naziksin.
    Eğer problem olmazsa saçını ne renge boyattığını da öğrenebilirmiyim ?
    Yani kızıl renkle ilgin varmı ?

    YanıtlaSil
  6. ben pekçok renge boyattım açıkçası.şuanda içinde yoğun bakırlık olan bir kahve tonu kullanıyorum birkaç pakette sarı balyajım var.tamamiyle bakır değil yani.

    YanıtlaSil
  7. anladım yabancı değilsiniz bakırlara yani :))
    Son olarak sizden yerini tarif etmenizi rica etsem olurmu acaba ?
    Acıbadem Caddesini az çok biliyorum, kaba taslak söyleseniz arar bulurum eğer gidersem.

    YanıtlaSil
  8. acıbadem köprüsünü geçtikten sonra yukarıda toyiki mağazası yer alır onun hemen yukarısında bolulu hasan usta pastanesinin yanında hayyo kuaför.yani sırasıyla güzel sanatlar fakültesini-çamlıca kız lisesini ve postaneyi geçiyorsunuz.kadıköyden gelecekseniz acıbadem dolmuşlarını kullanabilirsiniz.her halukarda saç maceranızda başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. ben bu postta yorumsuz kalıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. hadi gözün aydın,buldunn bi kuaför :) inşallah istediin gibi olur canım..

    YanıtlaSil
  11. Tameris ; çok teşekkürler :)

    Siu; ben kayıtsız kalamıyorum bebeğim çıldıracağımm..

    Zeynep; İnşallahhhh ://

    YanıtlaSil
  12. bende gıdıcem bu kuafore okuluma cok yakınmıs mughetto ıyı bare bak fıyatıda uygunmus bende boya yaptırısam buraya gıdıcem obur turlu en az bı 150 lıraya cıkıodum manıkur falandı derken :) :) sevgılı tameris manıkur yaptırdın mı orada hıc nasıl yapıorlar hıjyenık mı?

    YanıtlaSil
  13. Ben Tuzla'da oturuyorum. Bana çok ters o yüzden.
    Gitsemmi gitmesem mi karar veremedim henüz??
    Ama gidersem beraber gideriz ;)

    YanıtlaSil
  14. tamam canım olur gıderız bırlıkte :) bıdahakı boyana ordayız o zaman bende dun manıkur yaptırdım senın boyana kadar beklerım dıger manıkurumu :)
    sen bayagı bı uzakmıssın gercektende !ama olsun kadıkoy bı otobus ordanda acıbademe bı mınubuse bıncen :)
    ben hergun okula ulasabılmek ıcın 2 mınıbuse bınıorum çamlıcada oturuyorum cok yakın ama ters ıste :)

    YanıtlaSil
  15. Ben saçımla ilgili adam gibi bir karara varıyım canım gideriz.Haberleşiriz. :)

    YanıtlaSil
  16. ben hiç orada manikür yaptırmadım.yardımcı olamayacağım o yüzden :)

    YanıtlaSil
  17. sen hangi kuaföre gidiyordun, söylemenin sakıncası yoksa tabi?
    benim saçlarım röfleli o yüzden kuaförümü tavsiye edemiyorum yani boyası nasıldır hiç görmedim bilmiyorum yanlış yönlendirmiyeyim

    YanıtlaSil
  18. Minecim, Bostancı taraflarını biliyormusun? Ben orada istasyona yakın biryere gidiyorum.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin