18 Ekim 2009 Pazar

GÜNÜN İKİNCİ MİMİ; MUGHETTO'NUN UYUZ CEVAPLARI


Bugün ikinci mim oldu farkındayım :)
Ama kıramayacağım arkadaşlarım tarafından mimlendim ve cevaplamaktan da zevk alacağım sorular var.

Başlıyorum;

Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
Açıkçası dönem dönem değişiyor renklerim.
Ama beyaz renkten asla vazgeçemem.Düz beyaz bir body herşeyle uyar.Onun dışında şu sıralar lacivert,gri ve uçuk renklere elim gidiyor,somon gibi.

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
Buda dönem dönem değişiyor desem :)
Ama genel hatlarıyla Twist, Mudo, Park Bravo diyebilirim. Kaliteli ve şık parçaların yanısıra günlük tarzda kıyafetler de bulabiliyorum çünkü.

Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
Yaz-kış diye ayırmak istiyorum.
Yazın maxi elbise ve babetin yerini hiçbirşey tutamaz.
Kışınsa boyfriend jean,tişört,hırka ve spor ayakkabı en rahat hissettiğim kombinler.

Ve yaz kış ayırmadan tayt üstü tunik diyorum :)

Günlük makyajında kullandıkların?
Maybelline köpük fondötenden vazgeçemiyorum.
Onun dışında da mutlaka pembe tonlarında bir allık sürüyorum malum kızıl kafa olduğum için bronzlaştırıcı pek yakışmıyor :)Ayrıca göz altı kapatıcısı da o sıralar morluk problemi yaşamasam da yüzümü aydınlattığı için mutlaka kullanıyorum.

Kesinlikle seksi diyebileceğin birşey (büstiyer, mini etek vs.)
Yahu ben düz cevaplar veremiyorum sanırım :)
Ama bu sorunun cevabı da kadından kadına değişiyor bence.
Bazı kadınları kısa saç son derece seksi yaparken bazılarındaysa uzun saç son derece cezbedici oluyor mesela.
Kırmızı rujda rezil de vezir de edebiliyor. 

Tamam buldum, bence bir kadının araba kullanması onu son derece seksi gösteriyor.
Ayrıca şu sıralar benim de severek kullandığım büyük kemik çerçeve güneş gözlükleri ve yine kemik çerçeve numaralı gözlükler son derece seksi.

Asla giymem dediğin bir kıyafet?
Göbeği açıkta bırakan üstler giymem.


Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
Şimdi bazı markaların aksesuarlarını beğeniyorum, bazılarının ayakkabılarını,bazılarının kıyafetlerini.
Toparlamak gerekirse çanta bakımından değerlendirirsem eğer mutlaka ama mutlaka Chanel diyebilirim.Chanel'den sonra Burberry'nin de çantalarını beğeniyorum.

En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)
Şu sıralar Iphone'um sebebiyle galiba teknoloji gibi gözüküyor :)
Ama genel olarak aksesuar ve kıyafete çok yatırım yapıyorum.Dolaplar almadığına göre..

Kitap- film- spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Offf gerçekten ruh halime göre değişiyor.
Geçen kış ve bir önceki kış haftada 3 kere spora gittiğim için spora çok vakit ayırıyordum.
Ama hayatımı genele vurursak film ve kitaba daha fazla vakit ayırmışımdır.

Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?
Ha ha kesin beni döveceksiniz ama :))
Ne diyeceğimi tahmin ettiniz dimi?

Duruma göre değişiyor.
Fast food'da Burger King.
Makarnada Bilakis.
Cafe tarzı yemeklerde Midpoint,Happy Moons.

Bende Ceci'yi mimliyorum.
Ceci dök eteiğindeki taşları bakalım :)

4 yorum:

  1. mughetto bloguna bayiliyorum cok icten:)bi de kiyafet secimlerin cok guzel ozellikle stajda giydiklerini cok begendim ama bu kadar cok allik alip napiyorsun onu merak ediyorum:)ben avustrlayadayim turkiyeye gelmeyi iple cekiyorum burda sanki herseyi kaciriyormusum gibi geliyor bi de su pazarlar, cuma pazari o kadar guzel mi ben avrupada oturdugum icin pek anadoludaki pazarlara gitmedim findikzade ve fatih pazarina gittim ama geldigimde oraya da ugramayi dusunuyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutsuzcuk; sen neden mutsuzsun bakiyim ilk onu söyle ? :(
    Ayrıca yorumuna komple bayıldım en çokta bu kadar allığı ne yapıyorsun sorusuna =)))

    Haklısın vallahi.Hiçbirşey yapmıyorum hepsi beni bekliyor, kullansam diye.

    Staj kıyafetlerimi beğenmene ise sevindim :)

    Ayrıca salı-cuma pazarı bence gerçekten çok iyi.Yeni yerine taşındıktan sonra hele ferah ferah geziyorsun çok güzel oldu.

    Arada yorum yaz,unutturma kendini.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bence sevdiğin yemeklere eklemeyi unuttuğun birşey var :)

    YanıtlaSil
  4. Ha ha sanırım köfte :)

    Ama ama Siu'nin evinde yediklerimden olmalı :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin