9 Ekim 2009 Cuma

BODY SHOP FIRSATLARI










Bu şekerleri Body Shop'tan aldım.
Body Shop'ta bir stand vardı fırsat ürünleri diye.2 renk allık,bir renk pudra, lipbalm, ruj, eyeliner falan vardı..
Fiyatları gayet uygundu.
Allık 15 lira civarı, Pudra ise 25 lira civarıydı.Şimdi net fiyatlarını hatırlamıyorum ama öyle birşeylerdi işte.


Pudranın boyutu gayet büyük, allıkta ideal.
İkisinde de tek hoşlanmadığım şey üstlerindeki glitterlar.Ama testerlarda gördüğüm ve ilgilenen bayanında uyardığı birşey varki; o glitterlar sadece üstlerinde yani sabredip birkaç kez kullanırsanız alttan daha mat ürünler çıkacak.
Fiyatları çok uygun, renkleri ve dokularını da sevdim.
Bilmemkaçıncı allık alışverişim oldu ama ://
Depresyon anı diyelim, işin içinden çıkalım.
Tüm kabahat alışveriş merkezinde beni 1 saat yalnız bırakan sevgilinin...







Bu farı da Flormar'dan aldım sanırım 6 yada 7 liraydı.
Renkler çok güzel ve birbirlerini tamamlıyorlar.Koyu kahve hariç diğer 3 renk bronz alt tonlu.
Ben sevdim.
Kenarda köşede durmasında fayda var =)




6 yorum:

  1. bırak bu ayakları suçu hemen sevgilie atma :)

    YanıtlaSil
  2. ha ha :))
    Oda burayı okuyor ya duygu sömürüsü yapıyorum, shhhh.. caktırma :)

    YanıtlaSil
  3. aynı flormar fardan ben de aldım geçenlerde. senin de saç renginle çok uyumlu olacak bence :)

    YanıtlaSil
  4. Lacincim; o saç konusu benim nezdimde şu sıralar tam bir düğüm.
    Tam rengini oturtabilirsem inşallah yakışacak.Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. allığın rengi çok şeker.rengi çok güzelmiş en sonunda bende dayanamıyp flormarlanıcam gibi.:))

    YanıtlaSil
  6. Papatya allık Body Shop, far Flormar karışıklık olmasın =)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin