6 Ekim 2009 Salı

LOOKBOOK' TAN SEÇMELER

Hey!!
Sizin saçlarınızı beğendim kızlar...










Bu resmi gördüğüm zaman kahküllerimi özlediğimi anladım.En yakın zamanda kahkül kestirile...
Ayrıca elbisesi de şirinmiş...






Bu kızın çantası çok şirinmiş.. Siu'ciğime gitsin..Evinde şirinmi şirin bir sürü Hello Kitty'ler var. :))








Bu hatunun kombininde kendimi buldum.Ayağında topuklu ayakkabıları çıkartıp spor ayakkabı giydirirsek eğer, İşte rahat Mughetto kombini..







Elimde kalan püsküllerden böyle bir kolye yapma fikrim var..Üşenmezsem bir ara yapacağım.









12 yorum:

  1. Ben de kahkül kestirmek istiyorum ama saçlarım dalgalı:( sürekli fön durumunda olmam lazım

    YanıtlaSil
  2. Aslında sırf kahkülleri fönlersen olur, tüm saçına föne gerek yok.
    Benimde düz değil fazla..
    Zaten ben kahküller diz diğer yerler kıvır kıvır olunca bayılıyorum mesela.

    YanıtlaSil
  3. imaj değişikliğine çok ihtiyacım var şu şıralar aslında.. Cesaret edip kestirisem paylaşırım mutlaka;)

    YanıtlaSil
  4. Benden sana tavsiye;
    sık sık kahkül perçem kullanan biri olarak;
    Şöyle tarif et kuaföre;
    kalın kahkül istiyorum ama uçlarını incelt ve ara makasla yumuşat..
    İdeal kahkül tanımı bu :))
    Tabi senin nasıl istediğinde önemli

    YanıtlaSil
  5. mugocum kahküllü kızın kombinine bayıldım, ya benimde kahküle perçeme hep içim gider ama alnım dar olduğu için hiç cesaret edemem..

    YanıtlaSil
  6. Ceci; Kahküllü kız banada çok şirin geldi. Elbise ve çorap olayına giresim geldi, gidip dümdüz bir elbise almak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. Ceci; Kahküllü kız banada çok şirin geldi. Elbise ve çorap olayına giresim geldi, gidip dümdüz bir elbise almak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. evet dümdüz sade kışlık bi elbise ve onu cici bi çanta güzel bi çizme ile neşelendirmek :)

    YanıtlaSil
  9. Bak aklıma birşey daha soktun..
    Hatta 3 şey bile olabilir.
    -Yeni elbise
    -Yeni çizme
    -Yeni çanta

    :)))

    YanıtlaSil
  10. benim evimdeki kittylerin ilham kaynağı stil direktörüdür :) sen asıl onun evini göreceksin :)

    bende yarın hırkalar alıcam kışlık oh mis :)

    YanıtlaSil
  11. Merak ediyorum hırka alıp almadığını bugün..Haberleşmek lazım :/

    Stil Direktörünün Hello Kitty sevdası blogtan taşıyor zaten çok şirin :)

    YanıtlaSil
  12. Anneme aldım kendime elbise aldım :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin