26 Ekim 2009 Pazartesi

OUTLETİM.COM'DAN DIY FİKİRLERİ










Bu şallar gerçekten orjinalmiş.Ne kadar kullanışlı olur bilmiyorum ama ilgimi çekti.Özellikle de siyahı gerçekten hoş gözüküyor.Bu şekilde uzun değil birkaç kat halinde de kullanılabilir diye düşünüyorum.
Tam olarak nasıl yapılır çözemedim ama,bir penyenin kesildiği belli ama uzunluğu ne kadar olmalı falan bilmiyorum,marifetli bayanlardan biri yaparsa bize de anlatsın :)








Siyah düz bir elbisenizi pullarla hareketlendirmeye ne dersiniz ??
Bu elbise size ilham versin.Çok hoş bence.

7 yorum:

  1. şallar çok yaratıcı!

    mughetto sayfanı açtığımda korkuyorum, koyduğun makyaj videosu açılıyor sayfanı açar açmaz 3 oldu valla :(

    YanıtlaSil
  2. Şallar yaratıcı evet :)

    Leah'cim o video baya geride kalmadı mı yahu ?

    Hala karabasan gibi oynamayamı başlıyor =)

    YanıtlaSil
  3. Kolye dışında t-shirt olması da güzel fikir cicim

    YanıtlaSil
  4. 1 blog daha yazarsan gidicek kısmetse canım :D

    YanıtlaSil
  5. hoşş ve cook moda bu sene boole püskül kesimler...

    YanıtlaSil
  6. Stil Direktörü; evet canım arkalı önlü yaparsak tişörtte olur :) Yapta bizde öğrenelim ;)

    Leah; çok yakında :)

    Siu;Bende sevdim :)

    Özge;Outletim.com da bile yer aldığına göre kesin çok moda :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin