4 Ekim 2009 Pazar

CECİLİA BENİ MİMLEMİŞ


Sevgili Cecilia beni mimlemiş, çantamın içindekilerini merak etmiş.
Şu sıralar çantamın içinde bulunanlar işte bunlar;



-Makyaj çantam
-Anahtarlarım
-Telefonum ve kulaklığım
-Cüzdanım
-Watsons marka lavantalı ıslak mendilim
-Tokalarım
-Bileklik ve yüzüklerim ( gün içinde takmak -isteyebiliyorum veya taktıysam sıkılıp çantama atıyorum )
-Yara bandı
-Güneş Gözlüğü




Kulaklığımın üstündeki swaroski taşlara dikkat! :)



-Mutlaka o sıralarda okuduğum bir kitap.Şu anda AŞK'ı okuyorum.



-Havalar serinlediğinden beri çantamda bu şirin sweatshirt ü taşıyorum. Yeni aldım zaten. Hello Kitty :))


Makyaj çantamın içindekiler ise;




2 çeşit allık; pembe ve bronz
Pudra,kapatıcı,fondöten
Fırçalar
Nemlendirici
Göz altı kapatıcım
Lipstick ve dudak kalemi


Bende en son blogunu kapatacağını söyleyerek bizi korkutan yaprakela'yı mimliyorum.


Sevgili Cecilia, sana yorum yazmaya çalıştım , yazamadım.Kelime doğrulama çıkıyor, son günlerde blogspot çok sorun çıkarttığı için bir türlü kelime doğrulatamadım. O kısmı kaldırırsan daha çok yorum alacağından eminim ;)
Birde sanırım benden bahsederken Mughetto demişsin ama link vermemişsin.Link vermek için Stil Direktörü'nün bu yazısından faydalanabilirsin.Mail adresi bulamadığım için buradan yazıyorum,Sevgiler.

8 yorum:

  1. mugocum kelime doğrulamayı iptal ettirdim, kusura bakma blogda henüz çok acemiyim, bir takım şeylere heves ediyorum ama zamanla öğreniyorum şimdi verdiğin linkten o dediğini de yapmaya çalışacağım, sana da sorcak çok şeyim var ama mailini göremedim. Ayrıca çok cici şeyler varmış çantanda, tişörtün çok tatlı. Elif Şafak Aşk'ı okudum çok etkileyici güzel bi kitap. Mimime cevap verdiğin için de çok teşekkürler. Amma uzun yazdım ya, umarım okurken sıkılmamışsındır :)

    YanıtlaSil
  2. Sıkılmadım tabiki :))
    Mail adresim lifebymughetto@gmail.com
    Her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Benimki de cecilianinmasali@gmail.com
    :) memnun oldum :))
    şimdi bloğuma yerleştiriyim bakayım mail adresimi ulaşmak isteyenler için hihi, sağol, görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
  4. fiyonklu tokan çok güzel bebek :)

    YanıtlaSil
  5. Bende seviyorum beybii bu şirini :))

    YanıtlaSil
  6. canım tesekkurler mım ıcın en kısa zamanda hemen cevaplıcam :))

    YanıtlaSil
  7. kulaklıgn markası nedır ve nereden alındı:)cok sekerr

    YanıtlaSil
  8. pamukseker; Tchibo dan almıştım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin