3 Ekim 2009 Cumartesi

BİLDİĞİN KIZIL YAHU !!!









Dikkat dikkat!
Bu yazı asabiyet unsurları taşıyor olabilir.Uyarmadı demeyin.


Kardeşim, ben bu kuaförleri gerçekten anlayamıyorum yahut tüm problemliler beni buluyor.Başıma kuaförlerle ilgili o kadar çok sorun geldi ki hangisini saysam bilmiyorum.
E kalitesiz dandirik kıyıda köşedeki mahalle kuaförlerine de gitmiyorum ki!! 
Arzularım, isteklerim de çok üst düzeyde değil.


Son vukuata yani bugüne gelirsek, 3 keredir 
saçımı boyayan kuaföre gittim yine. Not defterinde zaten yazılı olan sürekli boyattığım renge boyaması için..Bende hep tetikte olduğum için tekrar sordum, en son boyadığın renge boyayacağız karıştırma, bir önceki çok bakırdı falan diye.
Tamam merak etme dedi arkadaş.Buraya kadar herşey yolunda..!!
Boyayı hazırladı sürdü ilk başta diplerime, ama boya böyle bir kırmızı kırmızı geldi bana.Dedimki benim boyam kıvamlıyken saça sürüldüğünde kahverengi oluyordu, bak bu boya baya baya kırmızı gözüküyor, süprizle karşılaşmayalım.Yok aynısı olacak merak etme dedi.İyide nasıl aynısı olacak, farklı gözüküyor dedim.Ama bu sırada da dipleri sürmüş oldu.Ben de battı balık dedim içimden.
Sonra tekrar dedim, bak pembe kafa çıkmayacağım dimi bu salondan diye.Yok yok aynısı olacak dedi, ben sadece içine çok az kızıl ekledim ki kıvam katsın onun için böyle gözüküyor rengi.Peki dedim eyvellah dedim sustum,oturdum koltuğa kitap okuyorum.


Bu sefer gittiğimde kaşlarımı da boyatmaya karar vermiştim,kaşlarımı boyamayı unutmayalım falan dedim, kaş beş dakikalık iş falan dedi.Neyse sürdü sonra kaşıma boyayı, bir süre sonra sildi tutmamış bir daha sürdü.Bekletti bir süre bu sırada saçımı yıkadı fön çekti falan.Sildi kaşı tutmamış.E dedim bu kaş tutmamış yok dedi tutmuş ama acı kahve olmuş sen anlamıyorsun.İçimden töbe töbe dedim,derin bir nefes aldım.
Bak sen her dediğime muhalefet oluyorsun, yok öyle değil böyle diye.Bu kaş bildiğin siyah işte görmüyormusun boya falan tutmamış dedim.
Sonra saça gelirsek, saç ahanda yukarda gördüğünüz gibi oldu. İlk başta bu saç çok kızıl olmuş dedim. Yok hayatım değil diyor,ıslak ya o yüzden öyle geliyor sana. Kuruttu saçı, ben yine saldırdım.
 Ya görmüyormusun bu saç ne kadar kızıl benim kendi rengimle ne alakası var bunun alalala falan diyorum ama orda müşteriler de var, sakin olmaya çalışıyorum.
Bana anlatıyor, işte sen en son tatile gittin o yüzden saçın zemini çok açıldı, bir önceki boyanı sürsem tutmayacaktı ben biraz kızıllık ekledimki hemen akmasın..Yazıyor da yazıyor.
İyi de sen bana bunu kafama boya sürmeden önce bak böyle böyle yapacam bunla bunla karşılaşacaksın diye anlattın mı? Hayır!!
Ben sana beşbinkez bak bu kırmızı gözüküyor süpriz olmasın diye sorarken, yok merak etme aynı renk olacak dedin mi?? Evet!! 
Ne kıvırıyorsun şimdi ya??


Gıcık oluyorum böyle iş güzarlığa. Benim saçımın tonuyla hiç alakası olmayan bir tonla çıktım kuaförden, birde diyor ki sen 3 kere yıka saç aktığı zaman bak gör aynı senin istediğin renk gibi olacak..
Yahu benim saçım bildiğin bakırdı. Bu saç bildiğin kızıl.. Evrim mi geçirecekte istediğim renk olacak, anlayamıyorum ki!! Ama olmazsa saçım gidecem kafasına kafasına kakcam.


Sonra birde en nefret ettiğim şey, kaşlarıma boyayı sürdü sildi ama boya lekeleri kaldı mı siliyor siliyor çıkmıyor. Dedim bu nasıl çıkacak. Çözümü var ama şimdi değil akşam diyor. Nasıl dedim akşam kremi sür kremle yat sabah kremi sildiğin de boya çıkar.
Yani ben bütün gün boya tutmamış kaşlarımda boya lekeleri ile gezdim.Sinir oldum sinir.!!




Vallahi söyleyecek çok şey var ama çok sinirliyim daha fazla konuşmak istemiyorum..!!
Anadolu Yakası'nda boyasından memnun kaldığınız kuaför isimlerine açığım..


Edit;



ikisi arasındaki fark bariz değil mi??




Soldaki hep boyattığım renk!!
Sağdaki ise son renk!!

31 yorum:

  1. Amanın diyorum! sonrada neden katil oluyoruz diyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ya Siu :((
    Görüyorsun dimi başıma gelenleri??
    Bu saç rengi berbat iğrenç falan değil derdim..Benim saçımla ne alakası var bunun ??
    Bu renk çok sıradan zaten, marketlerin raflarında bile satılıyordur bu boyadan, benim eski rengim ne güzeldi :((

    YanıtlaSil
  3. çok koyu olmuş
    benimde gelinbaşımı batırmıştı çok çok ünlü bir kuaför maşa yaptı alt tarafı öküz,kendi yaptığım maşa bile düşmez onun yaptığı fısss diye söndü

    YanıtlaSil
  4. mughettocum hiç bozma moralini bu renkte sana çok yakışmış bence tamam sıradan bir renk haklısın ama beyaz tenli olduğun için hiç fena durmamış; ancak bu kuaförün beceriksizliğinin üstünü örtmez tabi :S

    YanıtlaSil
  5. Canım hayatımda 'sadece iki kez' memnun ayrıldım kuaförden. Boyayla pek alakam olmadığından benim derdim de kesimle ilgili :) İnsanı sinir edebiliyorlar, haksız ve hatalı olduklarını bildikleri halde kendilerini haklı bulup iddialaşmıyorlar mı, deliriyorum. Bir ara kendim kesiyordum saçlarımın önlerini, o derece bıkmıştım kuaför tantanasından. Sonrasında da ayda yılda bir gitme kararımı sürdürmekteyim :)

    Saçına gelince...Renk kötü değil. İçine sinmediyse biraz bekle, zaten biraz akacaktır, sonra başka bir kuaföre boyatırsın.

    YanıtlaSil
  6. Yolum yolum yolasım geliyor şu kuaförlerin saçlarını başlarını. Valla öyle mahalle köşesi, kenarı dememek lazım, bana kalırsa onlar daha çok ilgileniyorlar. Kuaförleri çok kaprisli bulmuşumdur zaten. Oturtcaksın koltuğa, bunu bunu bunu istiyorum anladın mı ulan diceksin. Hoş anlamaları mı kıt yoksa çok mu üşengeçler de bizim istediğimizi yapmıyorlar anlamıyorum ama...
    Mughetto üzülme, bu renk de kötü değil ki, bence ten rengine gayet de gitmiş. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Özge; Zaten ünlü kuaförlerin çoğunda iş yok.Adını değilde adamını bulman lazım ki ben henüz bulamadım.
    Ben acil bir işimden dolayı en yakınımda bulunan Mehmet Tatlı'da bir fön çektirmiştim dalgalı, alt tarafı fön dersin, saçım kalın telli olmasına rağmen söndümü pıs diye.. Çüş artık dedim.

    Simyaser; Hani yakışmadı değil derdim, belki diğerinden daha güzel bile olmuş olabilir.Ama dediğin gibi kuaförün salaklığı işte derdim.İnsan bir söyler böyle böyle diye..:((

    Trendandshopping; Ne kadar güzel bir tespit,haksız olsalar da iddialaşıyorlar ben o sırada elimin tersiyle suratına çaktığımı hayal ediyorum valla.
    Adam her seferinde bana bu saç olmamış diyorum mesela yok yok aynı diyor, yahu ben körmüyüm değil işte..

    YanıtlaSil
  8. Leah; hislerime tercüman olmuşsun gerçekten..O kdr sinirlendiriyorlar ki insanı.
    Dediğim gibi kötü diyemiyorum renk için ama defterine not aldığı boya kodlarından eskisindne bu kadar farklı bir saç rengi nasıl yarattı merak ediyorum..
    Umarım dediği gibi 3 yıkamada akar.
    Ama sağdaki saçın akıpta soldaki saç gibi olacağına hiç mi hiç inanmıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Çok sinir bozucu bir durum gerçekten canım..Bende bir ara kızıl kullanıyordum daha sonra istediğim bakır rengi elde edince bir daha hiç kızıla boyatmadım saçlarımı,beyaz tenliyim bu arada..
    Yakıştı mı bu renk memnunmusun bilmiyorum ama ben bakır diyorum kesinlikle,yani artık kızıl falan görmek istemiyorum!Beyazlarıda çok belli ediyor..Senin adına üzüldüm kötü olmuş.Nefret ediyorum böyle kuaförlerden baştan söyle bari be adam kafana göre iş yapmaya hakkın var mı senin ? Pfff...

    YanıtlaSil
  10. Kuafore gittigin zaman tam tersi konusmak gerekiyor ki dogru olani yapsinlar. Mesela cok kisaltma sakin demek yerine, kes abi hepsini kes demek lazim ki tersini yapsin. Hep boyle bu yahu, 1 kere de bizim dedigimizi yapsalar olmaz.

    Ben de istanbuldayken gitmistim, kuaforum el degistirmis. Kahkulumu kisa istiyorum dedim, adam kesmedi hayir cok kisa kesmissin sen zaten diye. Yahu kisa kahkul seviyorum ben diyorum, hala hayir ellemem ben boyle iyi falan diyor. neyse sinirlendim simdi..

    Teninin rengi beyaz oldugu icin bu da cok yakismis, degisiklik olmus olur senin icin de. Guzel yanindan bakalim ^.^

    YanıtlaSil
  11. Mademoiselle; Bende bakır rengimden memnundum. Tamam çok akıyordu diplerim çıkıyordu çözüm aramıyor değildim ama yakışıyordu..
    Sonra ne oldu, birden pat diye kızıl oldum. Hemde ben istemeden.. Nolacak bilmiyorum. Eğer bu saç akmaz ve zemini koyu kalır ben bakıra dönemezsem çok üzülürüm. Çünkü tekrardan işlem yaptırıp saçımı açtırtmak istemiyorum.

    Mizz Oz: iyi yanından baktığım için şu anda o adama telefon açıp çemkirmiyorum galiba, çünkü ona laflar hazırladım :))
    Gerçekten ama gerçekten kuaförlük okulundan mezun olmak zorunlu olmalı ve bu okulda anlama kabiliyeti diye bir ders verilmeli.Çok ciddiyim.

    YanıtlaSil
  12. canım ben sabaha kadar anlatabilirim kuaförlerle ilgili sıkıntılarımı..az kes kardeşim derim kısacık kalır saçım, kahve derim kızıl boyar, koyu kahve derim siyah boyarlar..

    ya madem beceremicen bana de ki sen şu renk istiyosun ama o olmaz sana bu olur de..Allahım sinir oluyorumm..

    YanıtlaSil
  13. Zeynep'cim, eğer ki bir kadın söylese, şüpheyle yaklaşılabilir.Ama tüm kadınlar aynı dertten müzdarip.
    Ama kuaförler hala bildiklerini okuyorlar.
    Neden böyle..!!

    YanıtlaSil
  14. ayy çok haklısın. para mara vermeseydin ya!

    ama güzel olmuş biraz böyle kullan istersen.

    ben kuaförden hep mutlu çıkarım eve gelince şok olurum ama iş işten geçmiş olur:)

    YanıtlaSil
  15. boya akana kadar böyle kullancam galiba Syhn'cım.
    Para vermeme olayına da gelirsek; benim istediğim gibi olmadı valla para mara vermem muhabbeti ben yapamam hiç. Bu kuaförde baya paragöz olduğu için ve hatasını kabul etmediği için e bu seferlik para almayalım da demedi.Ki ölse demez...

    Vallai ben çok melankolik olduğum için eskiden kuaförde ağlamaya başlardım.Ama gittikçe sinirlerim çelikleşiyor galiba.Bu şoka rağmen ağlamadım :)

    YanıtlaSil
  16. git bir daha boyat şeker 5 kuruş para da verme

    YanıtlaSil
  17. Adam öyle bir salaklık yaptı ki, açık kalsa renk gidip boyatıp koyultayım dicem, ama koyu olduğu için mecburen akmasını beklicem..O da akarsa eğer istediğim renge kadar.

    YanıtlaSil
  18. eh,biraz farklı olmuş ama olsun bu renke de güzel..

    zaten bu kuaförler hep böle,yıllardır dolaşmaktan kuaför kuaför kendime bi kuaför edinemedim..artık gitmiorum pek,gidip uyuz olcaıma alıp kendim boyuorum..nası olsa onların boyadıından çok farklı olmuo benim boyadıım da :)

    YanıtlaSil
  19. Bu kuaförlerin kullandığı dil kesin bizimkilerden farklı. Benim boyatma durumum olmadı, ama fark etmez saç kestirmede de aynılar. 1 saat anlat modeli yine adam kafasına göre keser. Fiks yani. Misal, benim büyüdüğümm şehrin en ünlü kuaförüne annem sürekli gider, ben de geçen kış tatilde annemin yanına gitmiştim annem gidecekken hadi dedim gideyim ben de. bildiğin beckham modeli o zaman saçım. kısaltıcak sadece, zor değil, her yandan 2 cm kessin yetecek ama adam o modeli öyle bir kesti ki kuaförde sinirden ve üzüntüden ağladım ya. hayatta kavga eden bir insan değilim; bok gibi oldu, zaten keserken de ilgilenmedin hep tlf.la konuştun olacağı bu, berbat bir kuaförsün bunu bile beceremedin dedim, tüm müşterilerin önünde ay nası yaptım hala bilmiyorum :P ama cidden kötü oldu ya, o güzelim beckham modelim gitti, önden bir tutam saç uzun, arkası küt oldu. emo tipler gibi :'( nasıl berbattı Allah'ım nasıl kötüydü. Aklıma geldikçe sinirlerim zıplıyor. En azından senin saçının rengi güzel olmuş, hatta açık tenli olunca bayağı yakışmış, kış geçene kadar biraz koyu kullanırsın zaten kızıl çabuk açılır, dönersin rengine :) ama hemen boya üstüne boya yaptırmayın derler, saç yanarmış. sen zaten biliyorsundur :)

    YanıtlaSil
  20. Zeynepin sesi; bende saçımı bakır rengine boyattığım için mecburen kuaföre gidiyordum, çünkü 3 boya falan karıştırıp ancak buluyordu, bu renk olsa saçım gider marketten alır boyardım ona bir ton para vermeye ne gerek var ki zaten.!! Ama bu rengi arkadaş kendi kendine yaptı ben istemedim :// Neyse yakıştı akana kadar kullanayam diye avutacağım kendimi.

    Marjo;Yaa seni o kadar iyi anlıyorumki, bende bir kere kestirmeye gittim,kuaförümde tam sigarayı bırakmıştı başına vurmuştu heralde sana yemin ederim kaçak kat kesti ya bildiğin dümdüz saçın ortasında birbirinden farklı uzunluklar 2 büyük tutam kat..Ağla ağla helak olmuştum... Neden bunlar böyle ?? ://
    Bende hala kendime bir kuaför edinemedim.Kesim için Moda tarafında bildiğim bir kuaför vardı,ona gidiyordum hep ama artık oda hem uzak kalıyor hemde en son 40 lira mı neydi 60 olmuştur artık :)) Her zaman gidemiyorum.

    YanıtlaSil
  21. çok haklısın cnm, gelde şimdi sinir olma. madem 3 yıkamada açılacak, ozmn buna gerek kalmadan o kızıl rengi hiç katma boyaya. eminim onun sana herzmn boyadığı rengin numarası fln elinde kalmamıştır, en yakını bu diye basmış kızılı. çünkü bu kdr koyu olmaması gerekir. Şimdi normalden daha çok akacak, ve buyüzden eski rengine benzese bile sağlıklı, parlak bir görünümü olmayacak. Bunları söylemezler tabi boyarken. Aynısı başıma geldi, ama onu kendim becermiştim, boya aldım evde kendim boyiyim diye, bakırımsı kızılımsı bir renkti, saç rengimde iyice açılmıştı, boyayınca nasıl olsa bakır-turuncu gibi bi renk olur dedim, anam bi baktım bildiğim kıpkızıl bi renk oldu, soluğu kuaförde aldım, ama olan saçlarıma oldu, acayip yıprandılar. Benim kuaförüm çok iyi, çok memnunum, ama ben avrupa yakasındayım, karşı tarafta hiçbiyeri bilmiyorum, forumlara bir bak istersen, anadolu yakasındaki kuaförler hakkında baya detaylı bilgiler var.

    YanıtlaSil
  22. Glamm; ayy şimdi de neyi gördüm biliyormusun??
    Boyayı saça tam yedirmemiş gerizekalı, saçımda uzun olduğu için, bazı yerler sarı sarı kalmış...Yani bakırken akan yerler içinde sırıtıyor resmen..
    Bu adam delirtecek beni.
    Aradım dedim sen fön çekerken görmedinmi bu saçı ??
    Yok görmedim gel düzeltelim diyor, 50 kere saça boya mı yaptırcam ya, dedim dediğin gibi yıkıcam 3-4 kere sonra düzeltirmeye gelecem.
    Offf ://

    YanıtlaSil
  23. mughetto benım sureklı gıttıgım bı kuafor var adam benım ısmımı pek bılmez fazla konusmam ben kuaforlerle ama sana tavsıye edıyım blogumada yazmıstım hatta
    ataşehir de mim kuaför bıde çekmeköyde şubesı var sıtesıne gır bı bak adresı tam olarak al kuzum ve gıt oraya ama erdal bey yapsın sacımı de ben onun ıcın geldım de baska bırıne yaptırma ıstedıgını anlat ve gulerek cık :))
    cıddıyım :)

    YanıtlaSil
  24. Ataşehir tarafında bakıyordum bende vallahi, erkek arkadaşım orada oturuyor.Böyle söyleyince mutlu oldum denemek istiyorum.
    Peki sen hiç boyattınmı ?

    YanıtlaSil
  25. Yaa aradım sordum, kısa saçı 90a boyuyoruz dedi, benim saçım uzun ve gür, benim saçımı heralde 110-120 den aşağı boyamaz ..Pof ://

    YanıtlaSil
  26. e tabi canım öle bi renk olunca mecbur gidiosun kuaföre..ben genelde kendi rengime yakın bi renk istediim için kendim boyuorum..

    YanıtlaSil
  27. Merhaba mughetto,eski yazılarını okurken benimde başıma gelen bu olayı paylaşmak istedim ,1 sene bende bakır saçlıydım ve her defasında yemin ediyorum 1 sene bıyunca her defasında farklı bi kızıl tonla çıktım salondan,lanet ede ede...Ama adama sorsan yok , bu eski olan,yahu elimde fotoğraflar var ben daha ne diyeyim ki...herneyse
    o beceriksiz adam canıma tak ettirdi vebende bir gün gidip kardeşim boya şunu siyaha dedim.adam şok oldu,nasıl yani o kadar uğraştım bakır tonları için siyah mı olcaksın şimdi dedi,bence sen değil ben uğraştım boya şunu siyaha artık evde kendim boyıcam dedim.peki dedi boyadı siyaha,bu seferde gelmez mi mavi siyah yapalım mı,siyah arasına kızıl atalım mı?yaaa dedim delirtme beni simsiyah olsun simsiyah!!!!!
    o gün bugün siyah saçlıyım ben, gıcık oldum kuaföre 1 senedir gitmiyorum boyaya filan ,özlüyorum kızıl saçımı ama napiim katil olmadım en azından:)

    YanıtlaSil
  28. Kelebek Atölyesi,canım bende her seferinde bu gidişle kendi saç rengime dönücem diye söylenip duruyorum, bakalım ne zaman tak edicek.
    Bu kuaförlerin hepsi aynı yahu!
    Beceriksizliklerini ört bas etmek için yalan söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  29. Ben de böyle kızıl istiyorum ama kuaförler gidip bordo ya da turuncu yapıyor saçımı diye kendim evde boyamak istiyorum. Var mı tavsiyelerin ya da verebileceğin markalar, teknikler, taktikler vs...

    YanıtlaSil
  30. Ha bu arada önceki renginden bahsediyorum.

    YanıtlaSil
  31. Sel; önceki renk bakır tonlarında bir saç.Ancak marketten alcağın boyalarla o tonda bir saç elde edemezsin.Zaten öncelikle saçının açılması lazım,açılmadan bakır saç rengine kavuşamazsın.
    Ama o kadar açık renk bir bakır değil daha koyu bir bakır istiyorsan ben en son saçımı Bakır Kahveye boyattım,son postlarımda ona göz atabilirsin.Daha detay için bana da mail atabilirsin :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin