1 Ekim 2009 Perşembe

BETTY BOB TUNİK ve GO MONGO'DA YEMEK KEYFİ





Bugün yine işin kolayına kaçtım.
Yeni aldığım uzun Betty Bob tuniğimi ve taytımı geçirdim üstüme çıktım dışarı :))
Ara geçiş mevsimlerinde tayt benim için hayat kurtarıcı oluyor.
Ayrıca Betty Bob'a özel bir ilgim olmasa da tunik bence çok sevimli :)





Bugün ne yaptığıma gelirsek;
bugün sevgili ile Suadiye Go Mongo'ya yemek yemeye gittik. Go Mongo hakkında bilgisi olmayanlar için şöyle tarif edebilirim; Moğol usulü yemekler yiyebileceğiniz ve çok değişik tatlar tadabileceğiniz imkanı olan herkesin mutlaka gitmesi gereken bir mekan.Benim bildiğim kadarıyla Suadiye'de; Meydan AVM'de ve İstinye Park'ta var.
Biz her gittiğimizde Mongolian Barbekü yiyoruz.
Bir açık büfe düşünün; en başta tüm et çeşitleri var; tavuk,hindi,dana,balık,karides gibi.Daha sonra ise sebze çeşitleri var; Meksika fasulyesinden tutunda, kereviz sapına; mısırdan tutunda,domatesi,biberi,kabağı vs vs 
Daha sonra ise noodle var ve işin en can alıcı noktası ise noodle a eklediğiniz sosta; barbekü sos,acı sos, köri sos, soya sosu, tatlı-ekşi sos ve tüm baharatlar.Size yardımcı olan görevli ile nasıl bir sos istediğinizi seçiyorsunuz binbirçeşit sosun içinden.Daha sonra seçtiğiniz yemekler ve soslar kor ateşte beraberce pişiyorlar ve tam kıvamında sebzeler ne çok diri ne çok ölmüş olarak size servis ediliyor.Eğer arzu ederseniz bir kadeh şarap ile beraber leziz bir yemeğin tadını çıkartıyorsunuz.Şarap mönüsünün de oldukça geniş olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.







Sevgili Cecilia gezdiğim gördüğüm yerlere daha çok yer vermemi istemişti, bundan sonra gittiğim değişik mekanlara da blogumda yer vereceğim. :)

5 yorum:

  1. Canım ya çok teşekkür ederim ilgin ve önemseyip not düştüğün için. Yemek yemek iştahı baya açık sevgilimle beraber yapmaktan keyif aldığımız şeylerden biri :) o yüzden değişik tatlar denemeyi seviyoruz. Ben notumu aldım mersi ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım ya çok teşekkür ederim ilgin ve önemseyip not düştüğün için. Yemek yemek iştahı baya açık sevgilimle beraber yapmaktan keyif aldığımız şeylerden biri :) o yüzden değişik tatlar denemeyi seviyoruz. Ben notumu aldım mersi ;)

    YanıtlaSil
  3. Cecilia; ne demek canım. Bizde sevgilimle değişik yerler keşfetmeyi severiz, onun için paylaşmaktan mutlu olcam :)

    YanıtlaSil
  4. go mongo kanyon da yok canım, istinye parkta var

    YanıtlaSil
  5. Hello Kitty; Aa karıştırdım heralde..:// Düzeltme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin