8 Ekim 2009 Perşembe

DIY- IKEA ÇERÇEVELERİ SÜSLEDİM :))


Düşünüyorumda; 
bu blogu açmam hiçbir şeye yaramasa dahi, 
takip ettiğim bloglar sayesinde içimde azıcık yaratıcılık varsa onu çıkartmamı sağladı.


Teşekkürler tüm yaratıcı blogcu arkadaşlarım :))


Çerçeve süsleme fikrimin annesi, kaynağı, ilhamım ise KapkaraCamdanKelebek.
O kadar şirin çerçeveler ve aynalar süsledi ki beni de özendirdi, ne yalan söyleyeyim :)


Bunlar benim cicilerim; 
Yakında duvarımı süsleyecekler..







Bu çerçeve çok vintage havalı oldu sanki.
Uçuk renkler, güpürler, inciler, fiyonklar :)
Şirin.!




Elimde kalan püsküllerin bir kısmını bu çerçeve de kullandım.Duvara astığım zaman aşağı sarkacaklar.Kanımca değişik oldu :)
Siyah ve kırmızının uyumunu beğenmişimdir hep.







Son çerçeve ahşap rengiydi ama ben elimde bulunan kumaş boyası ile boyayarak rengini uçuk pembeye çevirdim
Fiyonlarım da en son Güven Kırtasiye'den aldığım organze fiyonklar.

13 yorum:

  1. Ay ayy ben en sonuncu çerçeveye bayıldm, çok şirin olmuş!^^

    YanıtlaSil
  2. :)ellerine sağlık mughetto'cuğum.
    seni heveslendirebildiysem ne mutlu bana:)
    yaptığın çerçeveleride çok beğendim her biri ayrı güzel. aklına bir fikir geldikçe yeni çerçeve yapa yapa duvarda yer kalmıyor haberin ola:)

    YanıtlaSil
  3. evt ya ben de çok faydalanıorum bloglardan..çok ii bi şi..

    şu sondaki çerçeve mükemmel olmuş canım..çok sevimli vala..

    YanıtlaSil
  4. Style By T; Fiyonklar heryere yakışıyor galiba :)

    Kelebek; çok teşekkürler. :)
    Sanırım ben bir duvarı komple heba etmeye hazırım.Ne de olsa kendi odam fazla girenim çıkanım yok ;)

    Zeynepin sesi; bende çok faydalanıyorum.Fiyonkları herkes seviyor =)

    YanıtlaSil
  5. 3. ye bayıldım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Fiyonklar herşeye yakışıo =)Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. yaaaaaa allam yaa!
    mugocum banada bir çerçeve yaparmısın :$ :))

    YanıtlaSil
  8. Ceci; en yakın zamanda yapıcam bak söz :)
    Gidip çerçeve almam lazım ilk, alır almaz aklımdasın :)

    YanıtlaSil
  9. ya sen bitanesiin...yuppi, oley ve binumum sevinç nidalarııı sana mugoşum :)

    YanıtlaSil
  10. Cerceve susleme tasarlama cok hos bır fıkır olmus ellerine saglık hepsi cok sırın olmus bunları satmayı dusunuyor musun? bırde su vıntage kırmızı cervedeki puskullerını nereden aldın acaba evdekii sıyah tısortlerıme ıstıyorumda yardımcı olursann cokk sevınırım ellerine saglık sevgiler...
    www.thequeeenofdreaaams.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. The Queen Of Dreams;
    O püskülleri bende beyaz bir tişörtüme diktim.Soldaki DIY labeline tıklarsan kendi tasarladıklarımı görebilirsin.
    Ben püskülleri Kadıköy cuma pazarından aldım.
    Çerçeve tasarlamak ise gerçekten çok eğlenceli.Yeni yeni fikirler geliştiriyorum,satmayı düşünürüm tabiki ama ilk önce beğenecek ve isteyecek şirin müşteriler lazım değil mi ? :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel ama kırmızı,siyah püsküllüye bayıldımm..

    YanıtlaSil
  13. Mosquito; kırmızı çerçeve duvarımdaki yerini aldı bile, ilk şanslı o oldu :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin