21 Ekim 2009 Çarşamba

BARBIE BEBEK MAKYAJI MI DEMİŞTİNİZ? BURDAN BUYURUN EFENDİM :)




İnternette rastladığım bu video hem ilginç hem komik geldi.
Bir insan sokakta niye barbie bebek formunda dolaşmak istesin ki? Paris Hilton bile bu ablanın geldiği aşamaya gelememiştir henüz :)
Mutlaka izleyin videoyu..


Ama takmak kirpikleri o kadar hızlı ve kolay taktı ki,o konuda gerçekten hayran kaldım işte.
Tebrikler,tebrikler.Bendeniz en son şuradaki elf alışverişimde aldığım takma kirpikleri takabilmiş daha doğrusu becebilmiş değilim.Takma denemesi turlarında yarısı çöpe gitti zaten =)





Ayrıca videoda kullanılan yukarıdaki Coastal Scents marka palete hayran oldum.O ne kadar güzel gözüküyor öyle.İnternet sitesine baktım,fiyatı 19 dolar ama kargosu ne kadar tutar acaba,bilen var mı ??


27 yorum:

  1. başından sonuna kadar izledim, okadar pudra fondöten arka arkaya sürdü ki yüzü katman katman oldu..

    kullandığı fırçalar çok iyiydi yalnız.. amaca iyi hizmet eden cinsten:)

    YanıtlaSil
  2. aslında sarı peruk hariç başarılı bir makyaj oldu eli o kadr alışmış ki kaldım böyle:o izlerken :)
    bu arada o far paletinin peşinden bende koşmuştum bi ara:) ama astarı yüzünü geçiyor en uygun kargo yurtdışından ptt ile geliyor oda39 tl 1 kiloya kadar:) gerçi benim baktığım avusturya'dan dı ülkeye göre değişiyor ama bi bak istersen nereden olduğuna...

    http://www.ptt.gov.tr/tr/tarife/yurtdisi_koli_tarifesi_ytl.htm

    YanıtlaSil
  3. Bunu bende izleyip facebookta paylaşmıştım =)) acaiyip bişey gözleri pek güzel olmadı bence ama şu burnuna yaptığı rötuşlar pek bi güzeldi =)) o paletin benzerini "cherryculture" sitesinde "Amuse" markasında var 96 renk ve 20 dolara satılıyor.

    YanıtlaSil
  4. paletin benzerini ayrıca bir ara herkes e-bayden getirtiyordu birkaç blogda var ama hatırlayamadım hangileri..

    YanıtlaSil
  5. o palete ben de bakmıştım net kargo fiyatı hatırlamıyorum ama bayağı sağlam kargo parası istemişlerdi o yüzden vazgeçip ebayden benzerini aldım:)

    YanıtlaSil
  6. ay moda kız korede bir resimler çekmiş ömer abin korktum ben görünce

    YanıtlaSil
  7. bizde makyaj yapıyoruz diye geçinelim aa :D

    YanıtlaSil
  8. Yalnız saygı duymak lazım :)
    O kadar uğraştı ki,
    Ben okula yetişebilmek için bir dakikada yapıyorum makyajı burada aştı yani:)

    YanıtlaSil
  9. Fashioncholic Girl; Bencede :)

    Zeynep; Fırçalar süperdi özellikte fondöten fırçasına bayıldım.

    Jeliboncuk; Ooo kargosu baya yüksekmiş sahiden.Türkiye'ye de daha ucuza gelceğini sanmıyorum bakmak lazım.

    Tubiss;O sitenin kargosu ile ilgili bilgin var mı?

    Siu; Hesionka 'da görmüştüm ben diye hatırlıyorum.

    Roxelanne; Demekki sende aldın,memnunmusun? :)

    Stil Direktörü; Orada yaşadığımı düşünemiyorum, tvde bir programda izlemiştimde aynı dünyadamıyız diye düşünüyorum ?

    Tuku;Bencede şeker,komple aynı fikirdeyim.

    Aysun; Aynen benimde yaptığım makyaj bunun yanında devede piremi nedir ondan işte :)

    YanıtlaSil
  10. öle bi bakakaldım ki anlatamam..o nası makyaj yapmak ya..vala ben 3 gün 3 gece uğraşsam yapamam herhalde..

    YanıtlaSil
  11. coastal scents'den sipariş vermiştim ben, birkaç ürün aldım ve az bi kargo parası ödemiştim, kısa sürede de elime ulaştı. şimdi tam hatırlamasam da checkout'a kdr gidersen kargo ücretini görebilirsin cnm.

    YanıtlaSil
  12. Zeynepin sesi; Bende yapamam galiba.Başlı başına o takma kirpikleri takamam ki.

    Glam's World; Diğer arkadaşlar pahalı diyorlardı.Ama göz atcam şimdi bir.Merak ettim.Sağol canım=)

    YanıtlaSil
  13. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ne eğlenceliydi hayretiim şaştı kız:):)

    YanıtlaSil
  14. Glam'cim baktım en ucuz kargo 18 dolar şu anda,o da tek bir ürün için..Sen acaba promosyonlu bir dönemdemi aldın?

    Pofiş; çok eğlenceli evet=)

    YanıtlaSil
  15. Ayy bu kız deli ediyor beni, bu kadar başarısız makyajlar yapıp bu kadar çok izlenmesine hiçbir anlam veremiyorum. Gayet vasat seviyede makyajları,youtube da bu kızı ezip geçicek yetenekler var vallahi.

    YanıtlaSil
  16. JustMakeup; sen yeteneksiz diyorsan öyledir :))Bende göz makyajını beğenmemiştim mesela..
    Bana çok komik geldiği için paylaştım, komik ama:)))

    YanıtlaSil
  17. amma boyadı hee
    tam bitti oh ruju sürüyor dedim hop tekrar tekrar yine birşey sürdü(profesyonel kızımız).. ben makyaj yapmaya zorunlu olduğum zamanlar bile kendimi rahatsız hissediyorum böyle hiç duramazdım galiba... yalnız yakından çok boyamış gibi gözükse de en son şöle bi gösterince güzel olmuş yavv. dedim valla itiraf ediyorum dedim =)

    YanıtlaSil
  18. Bu kadar makyaj ağırlık yapar kesin :)
    Ama göz makyajı hariç fena da olmadı.Ben pembeleri mavileri bir arada sevmedim.

    YanıtlaSil
  19. canim bunlar cok adi cikio. boyle guzel gozuktugune bakip aldanma. 1 saat sonra ucup gidecek tarzda farlar. genelde christmas, sevgililer gunu gibi zamanlarda hediyelik esya olarak hep marketlerde olur. sonrada o gunun ertesi gunu %75 indrimle satisa koyarlar. tavsiye etmem hic ugrasma yani.

    YanıtlaSil
  20. Kalinka; bu tarz çok renkli farlar biçok markada var sanırım ama costal scents ile ilg. kötü bişe duymadım,bu markanındamı ürünleri kötü =((
    Almadım gerçi ama aklımda hala.

    YanıtlaSil
  21. Just-makeup; yorumunu atlamışım :(
    Bence çok izlenmesinin sebebi güzell değil ilginç makyaj yapıyor olması :) Sonuç şaşırtıcı.

    Girlshygirlguide; Yorumu atlamışım pardon :/ Bende yüzümde bu kadar makyajla gezemezdim sanırım.Ama sonuç şaşırtıcı gerçekten de.

    Firuze Paris; :)) makyajsız mı daha korkunç makyajlı mı? :)

    YanıtlaSil
  22. Biraz geç bir yorum olacak tatlım ama yine de yazmak istedim.Belki çoktan almışsındır yine de yazayım;
    ben aynı paletin ruj versiyonunu aldım e-bay den kargosu da dahil 10 dolar ödedim.e-bay'e make up palette yazınca 120 lik paletler çıkıyor 18 dolara fakat kargo da dahil.daha şimdi baktım:)

    YanıtlaSil
  23. Kelebekatölyesi; ilgilendiğin için teşekkür ederim :) henüz almadım,bir göz atayım.

    YanıtlaSil
  24. hesi ve bikaç blogda görmüştüm hala aklımda bu koca güzellikteki şey. siz sipariş verebildiniz mi? bir de araştıracağınızı söylemişiniz en uygun nerede buldunuz:) biz de yararlanalım:)

    aslında çne bir seyahat fena olmaz öyle değil mi:)

    YanıtlaSil
  25. psykhe; ben almadım henüz :) hatta unuttum gitti. ama ebay de bu paletlerden tonlarca vardı.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin