17 Ekim 2009 Cumartesi

CECİLİA BENİ MİMLEMİŞ

Bu mime biraz geç cevap veriyorum ama başımda bir sürü dert vardı,kafamı toparlayamadım hala.



En yakın zamanda eski düzenime gireceğim.

Evet başlıyorum;


1- Bloğuna neden bu ismi verdin?


Çünkü blogum belli bir konsepte sahip değil farkındaysanız.


Hayatımı yazıyorum,aklıma ne geldiyse :))


O bakımdan..

2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?


Odamda yalnızken yazmayı seviyorum.

3.En son satın aldığın garip şey?


Son zamanlarda kendimce birşeyler tasarladığım için,aldığım onlarda düğme,güpür,kurdele,incik,boncuk arkadaşlarıma garip geliyor :)
4.Şeker gibi olduğun anlar?


Ne yazıkki elimde olmayan sebeplerden ötürü nemrut bir kişiliğe sahibim.Bazen farkında olmadan kaşlarımı çattığımı hissediyorum.


Ama bu demek değilki,her zaman böyleyim.


Bir süre aç kaldıktan sonra mamaları lüplettiysem, eğlenceli bir sohbetin ortasındaysam, üç beş parça alışveriş yaptıysam şeker gibi olurum :)


5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?


Sormayın değil ama söylemeyin diyebileceğim şeyler var.


Mesela yüzün çok güzel ama birazda kilo versen;


sen eskiden ne kadar zayıftın niye kilo aldın;


kilo mu aldın..


Evet kilom konusunda hassas olabiliyorum.


Vermem gereken bir 3-5 kilo olabilir,farkındayım,ama bu konuyu kapatalım lütfen :)


6.Aynaya bakınca gördüğün?


Üst soru ile kesişen bir cevap vereceğim.


Genelde bu bele bu basen fazla diye düşünüyorum :)


Birde yüzüm gerçekten fena değil galiba diye düşünüyorum.


Allah bir yerden veriyor bir yerden alıyor işte.


7.Kendini okutan blog dediğin?


Vallahi bu benim dönemsel ruh halime göre değişebiliyor.


Şu anda DIY projelerine taktığım için ilham alabileceğim blogları takip ediyorum.


Ama onun dışında genel olarak, gündemle ilgili ipuçları yakalayabileceğim, bana faydası olan bilgiler veren blogları seviyorum.


8.Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?


Yaprakela beni Cuma pazarında görmüştü bir keresinde :)


Yani Salı ve Cuma pazarlarında beni bulma ihtimaliniz yüksek, yerlere dökülmüş düğmeleri eşeleyen bir kız görürseniz o benim..


Onun dışında Bağdat Caddesi,Kadıköy,Optimum,Metrobüs içi, İdo içi gibi yerler :))


Bu mimi kimseye göndermiyorum çünkü ben cevaplamak için geç kaldım sanırım :(


Cevaplamak isteyen cevaplasın da bizde okuyalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin