24 Ekim 2009 Cumartesi

MUGHETTO'NUN OKUL KOMBİNİ :)





Okula giderken, ayağına topuklu ayakkabılarını geçiren, çakkıdı çakkıdı yürüyen bir insan olamadım hiç.
Belki okula gitmek için 2 saat yolculuk yapıyor olmam yüzündendir.


Benim okul kombinlerim genelde rahatlıktan yana, bol bol eşofman,kot,tayt giyerim.
Nadirende olsa rahat şortlar ve rahat elbiseler tercih ederim.


Geçen hafta okula gittiğim birgün bunları giymiştim.


Hırka: Stamina
Tişört: Pazar
Kot: LTB
Ve ayakkabı: Converse :))


Bu conversim beyaz renkti ama ben şu postumda hatırlarsanız boyadığımdan bahsetmiştim.
Eskimiş,kirlenmiş veya sıkıldığınız  converslerinizi kumaş boyası ile boyayarak
tekrar severek giyebilirsiniz ;)



7 yorum:

  1. Ahah iyiymis Converse'leri boyamak fikri, ama benimkilerin genelde yan lastik kisimlari eskiyo ona bi cozum bulamadim..

    YanıtlaSil
  2. yalnız converse boyama çok başarılı:)

    YanıtlaSil
  3. Madammoda benim lastik kısımları eskiyor,kırılıyor falan.Ama ben o kısımları fazla dert etmiyorum yada silikon tabancası veya japon marifetiyle geri yapıştırıyorum :)

    Zeynep; Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. ohhh çok rahat valla, okul günlerimi özledim:)

    YanıtlaSil
  5. Glam'cim özlenmeyecek gibi değilki.:)

    YanıtlaSil
  6. Foto süper ya bayıldım oh casuel giyim gibisi yok cicim

    YanıtlaSil
  7. Edicim aynen oyle :)) Yasasin rahat giyinmekk..:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin