17 Ekim 2009 Cumartesi

BONCUKLARLA FİYONK TOKA SÜSLEME




Bu fiyonk tokaları herkes biliyordur.Tüm bijuterilerde ve tokacılarda ve pazarlarda kısacası heryerde satılıyorlar.
Bendeniz fiyonk sever bir insan olduğum için rast geldiğim bir yerde 3 renginden almıştım.[bknz]


Yine adeti bozmayıp dün Cuma pazarına bir uğradım.Yarım saat kaldım ve birkaç parça şey aldım.Bunların içinde en önemlileri çorap süsleme fikrinde kullanacağım boncuklar ve jeggings denen jean tayt. :)
Jeggingse herşey 3.5 lira olan bir tezgahta rastladım ve direkt atladım.Deri görünümlü taytlardan da vardı ama cesaret edemedim o kadarına henüz.Ama haftaya Cuma günü için söz veremeyeceğim, alabilirim.. :)


Neyse yukarıdaki 2 paragrafı birleştirirsek ben bu fiyonk tokamı pazardan aldığım boncuklarla süsledim.Boncukları ilk önce dikmeye başladım ama sıkıldım için daha sonra silikon tabancası ile yapıştırdım,umarım dökülmezler.Dökülürseler bu sefer dikerim bende,napıyım.


Renk renk şirin birşey oldu,ben beğendim.


Hadi bakalım ilhamınız bol olsun.




Zamanın ötesinden gelen edit;;)
Tecrübeyle sabit olmuştur ki; silikon tabancasına bu tarz projelerde pek paye vermemek lazım.
İğne-iplik en sağlamı. 

3 yorum:

  1. süper çok cici bir süsleme olmuş:)
    gülegüle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Kelebekçim :) :)

    Şu anda elimde iğne iplik boncukları tek tek dikiyorum, sağlamlaştırıyorum.

    YanıtlaSil
  3. tatlı bir fikir. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin