11 Ekim 2009 Pazar

HABERLER : CUMARTESİ KERMES,AKŞAMINA KEBAP,PAZAR GÜNÜ MAŞUKİYE'DE BALIK



Bu haftasonunu oldukça hareketli geçirdim.
Cuma günü şehir dışından çok eski bir arkadaşım geldi.Uzun zamandır görüşmüyorduk.Bol bol sohbet ettik,özlem giderdik.
Kıymetli kahve fincanlarımı da onun için çıkardım,kahve keyfimize keyif katsınlar diye :)


Cumartesi günü onu da kolundan tuttuğum gibi Eda ve Bilun'un yer aldığı kermese götürdüm.
Şu kermesler ne kadar şenlikli yerler yahu.Pek sevdim.Bundan sonra kermesleri kaçırmam vallahi. :))
Edacığımda o kadar şeker ki o kadar candan ki.
Çok sevdim.Gülen yüzü hiç solmasın diyorum :)
Bilun'da gerçekten çok şirin bir bayan,fazla muhabbet etme fırsatımız olmadı çünkü ben çok uzun süre duramadım ama eğer kaçıran varsa bu kermesi çok şey kaçırdı diyebilirim.
Hem Eda'nın hemde Bilun'un ürünleri uygun fiyatlı ve çok hoş şeylerdi.
Eda'nın tezgahını baya bir eşeledim, Bilun'dan da bir taç kaptım.
Aslında daha bir sürü şey alabilirdim ama yetinmeye çalıştım :)


İşte bunlarda benim kermesten aldığım ciciler;











Bunları Eda'dan aldım.
Hello Kitty'li yüzük çok şirindi benim ufak parmağıma oluyor ancak ama karşı koyamadım :)


Broşlar ve kanatlı kolyem de çok hoş, en az diğerleri kadar.





Bu woswos tacıda Bilun'dan aldım.


Pazar günü kermese giderken bende kendi yaptığım bir kolyeyi taktım.





Denizci temalı olan kolyemle beraber o renklerde giyindim.
Altımda da beyaz pantolon vardı :)


Kermesten sonra Cumartesi akşamı 4 arkadaş Tuzla'da yemek yedik ve daha sonrasında da sahilde yıldızların altında serin havaya rağmen oturup nargile içtik.
Ben nargile içmiyorum ama kahve içerek arkadaşlarıma eşlik ettim.
Şu günler bu güzel havaların son günleri,o yüzden olabildiğince açık havada vakit geçirmekte fayda var.
Biz şallarımıza sarındık ve yıldızların keyfini çıkardık ;)


Bugün ise bizim sevgili ile artık klasikleşmiş turumuza arkadaşlarımızı da ekledik ve Maşukiye'ye gittik.


Maşukiye'den bir kare ve saçımın son hali :)





NOT:
Bu haftada Cuma pazarını kaçırmadım.
Yine bir sürü malzeme aldık ama tek tek resimlerini çekmiyorum.
Yakında yeni ciciler yaparsam bilin ki yeni malzemelerim sayesindedir :)

7 yorum:

  1. tatlım benim gibi güzel bir haftasonu geçirmene sevindim, bu arada kittycikli yüzüğe bayıldım bende, diğer cicilerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Canım melekli bir kolye gördüm sanki...benim gibi melek takıntılı biri için gözümden kaçmaz.sanırım algıda seçicilik.:)süpermiş...cicilerini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel gezmiş,eğlenmişsin vala :) aldıkların da pek cici..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. oyy kolyene bayıldım (denizci temalı olana) neden benim böyle el bcerilerim yok:(

    aldıklarını da güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. Ceci; ikimizde hareketli haftasonları geçirmişiz, ohh mis :)
    Ciciler hakkındaki yorum için de mersi.

    Angel; canım melek kanatları şeklinde o kolye, 3 tane kanat var =)
    Teşekkürler.

    Zeynepin sesi; Canım evet aldıklarım cici gerçekten :) Aynı fikirdeyiz.Teşekkürler =)

    Zeynep; Heyyo.
    Beğenmene sevindim. :)
    Çok basit ama sonuçta ben yaptım tabiki çok seviyorum :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. mughettomm benim yesin seni edi, ne tatlısın ya, en kısa zamanda bir araya gelelim bebek, hk yüzük darsa sana büyük yaparım ben dert etme canikom kocaman öperim

    YanıtlaSil
  7. Edi'cim ; bencede en yakın zamanda görüşelim.
    Sen azcık neşelen, biraz zaman geçsin cenazenizin üstünden ayarlıcam ben ;)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin