2 Ekim 2009 Cuma

KARTEPE ve MAŞUKİYE GEZİSİ

Bugün sevgili ile ufak bir geziye çıktık.
İlk önce İzmit merkez sınırlarında bulunan Kartepe'ye gittik.
Kartepe'de bulunan tek otel olan GreenPark'ın alanına gezi amaçlı girebiliyorsunuz.Otelde konaklama yapmadan da kayak tesisinden yararlanabiliyorsunuz.Bu mevsimde kayak yapamayacağımız için biz tabiatın tadını çıkarttık.Yaprakları hafif kızarmış ağaçlar çok huzur vericiydi.Dağın manzarası da süperdi doğrusu, Sapanca Gölü'nü seyrede seyrede aşağı iniyorsunuz.Ben otelde teleferiğe çok binmek istedim ama sadece haftasonları çalıştırıyorlarmış mevsimi olmadığı için, binemedim. Bir dahakine diyerek ayrıldık.
Kartepe'den resimler;
















Bu tarz geziler için olabildiğince rahat kıyafetler seçmeye çalışırım. Bugünde Betty Bob'lu tuniğim, boyfriend jeanim ve Vans'larım kombinimi oluşturdu.Bu arada kot pantolonum isminin hakkını veriyor, çünkü gerçekten sevgilinin kotu :)) Oldukça bol ve düşük belli ama çok rahat.


Kartepe'den ayrıldıktan sonra Kartepe'nin eteklerine rotayı çevirdik.
İstikamet: Maşukiye.
Burası benim huzur bulduğum biryer. Ağaçlardan gökyüzünü göremiyorsunuz, yanınızda şırıl şırıl dere akıyor ve hava mis gibi.Ve leziz mi leziz yemekler daha ne istersiniz ki!


























Mamalara daldıktan sonra resim çekmek aklıma geldi.Ama giderseniz mutlaka yemenizi tavsiye ettiğim yemekler, resimdekiler;


-Kiremitte alabalık
-Kiremitte tavuk
-Kiremitte peynir
-Arnavut ciğeri
-Soslu patlıcan


Diğerleride artık sizin zevkinize kalmış :))


Maşukiye-İstanbul arası 1 saat bile sürmüyor.Şehre bu kadar yakın bir doğa harikasını mutlaka görmenizi tavsiye ederim.


Biz en son olarak İstanbul'da da ufak bir mola vererek Viaport'ta Kahve Dünya'sına gittik.
Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama Kahve Dünyası'na zam gelmiş galiba.Muzlu Frozen 8 lira olmuş, Fondü 10 lira vs. Kahve fiyatlarında da Starbucks'ı yakalamış resmen, baktılar ki müşteri sayıları iyi, zamı yapmışlar hemen. 




Resimi eklememin sebebi yeleğimdeki elmalı broşum :)) Sevimli broşlar kullanmayı seviyorum.


Kürk detaylı yelek: Park Bravo
Broş: Claire's


Bu arada iphonemun pembe kılıfına da dikkat.Geçenler de Eminönü'ne gittiğimde aldım.Ruhsuz siyah kılıflara talim etmediğim için mutluyum :)



17 yorum:

  1. Geçmiş gözümde canlandı birden. Dağcılık yaparken ilk kış kampımı Kartepe'de yapmıştım. Tepeye kadar yürümüştük o karda :))

    Maşukiye'deki piknik üniversite arkadaşlarımla.... hey gidi günler heeyyy

    YanıtlaSil
  2. harika görüntüler bunlar, ben de çok istiyorum maşukiye'ye gitmeyi, o kenarından dere akan yer neresi mügecim ?

    YanıtlaSil
  3. Cutie Bunny; Geçmişi hatırlattım sana :)) Bence hazır hatıraların canlanmışken ve mevsimde bozmadan o taraflara bir gezintiye çıkmalısın.

    Sedaca; Biz Maşukiye'de her zaman Vadi Restaurant'a gidiyoruz. Yanında dere akar.Orayı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. süper :) çok teşekkür ederim, birisinin bak ben gittim çok güzel diye tavsiyesine ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
  5. mugocum ya harika bir altenarif oldu bu şimdi, yalnız haftaiçi daha sakin ve rahat olur o yerler heralde, ben haftaiçi çalışıyorum ama haftasonu için" olabilir" gerçekten. Yemekler de hoş görünüyor. Çok hoş vakit geçirdiğinize eminim :)

    YanıtlaSil
  6. Sedaca; rica ederim canim ;))

    YanıtlaSil
  7. Cecilia; haftaici cok sakindi 3 masa vardi ;)) Haftasonu daha kalabalik olur ama masalar dip dibe olmadigi icin ve acik hava oldugu icin problem olmuyor.Ben haftasonuda gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. yemekleri görünce karnım acıktı ! :s

    YanıtlaSil
  9. :)) Lezzetli gözüküyorlar dimi.
    tabi birde çok reklam yaptım.

    YanıtlaSil
  10. ne iyi etmişsiniz yeni yerler görmeyi çok seviyorum bende..

    YanıtlaSil
  11. Seyahatlere bayılırım :)
    Kısa uzun farketmez.Yolculuğu seviyorum.Hele sonunda huzur varsa.

    YanıtlaSil
  12. Mughetto Selam,
    Siu'cumun bloğunda ismin geçince bloğuna bakma fırsatım oldu iyiki de olmuş :) ,İzmitliyim ve burada yaşıyorum. Maşukiye en sevdiğim yerlerden biridir. Benim de size bir tavsiyem olacak. Pazar sabahları kahvaltı için gittiğimiz Köyevine bayılıyorum. doğayla içiçe inanılmaz huzurlu. Bu taraflara gelmeye niyetlenirseniz yola aç çıkın :)
    http://yazicikoyevi.com/
    Maşukiye hakkında daha fazla bilgi için bu linki incelemek istersiniz diye düşündüm.
    http://www.masukiye.com/

    YanıtlaSil
  13. aa cok tesekkur ederim :)) koy kahvaltisina bayilirim sanirim bir dahakine kahvaltiya gidicem masukiyeye :))

    YanıtlaSil
  14. canım maşukiyeye gelmişsin keşke bana da uğrasaydın derdim ama sevgilinle gelmişsin ;)
    izmit genel olarak sakin bir yer fakat herşeye rağmen huzuru yakalamak istiyorsan maşukiye kaçılacak en iyi yerdir,siz derenin orda yemek yemişsiniz oradaki restorantların herbiri güzel yemek yaparlar çekinmeden hepsine gidebilirsiniz ama dereden uzak bir yer varki oranın adı cansu alabalık b,r daha gidersen eğer oraya uğramanı tavsiye ederim ayrıca kiremitte kaşarlı mantar yemedende sakın dönme pişman olursun ;)

    YanıtlaSil
  15. ESCASER;O taraflara hep sevgili ile gidiyorum,ulaşım probleminden dolayı :)
    Maşukiye taraflarını ben çok seviyorum,hem lezzetli yemekler hem doğayla başbaşa,daha ne isteyetim.
    Cansu Alabalık ıda aklıma yazıyorum,ben mantar sevmem :/ Ama sevgili bayılır. Gidersek deneriz.
    Tavsiyeler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. masukıye tam olarak nerde canım

    YanıtlaSil
  17. Kartepenin eteklerinde oluyor.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin