11 Ekim 2009 Pazar

DIY- KUŞ TÜYÜ KÜPE



Laçin'de bu küpeleri gördüğüm zaman ben bunu yaparım demiştim..


Silikon tabancam,kullanmadığım bir küpemin aparatı ve iskelesi ve Eminönü gezimde aldığım tüylerim yardımıyla, yaptım.


Benim küpemin Laçin'in bahsettiği Limango'da 39 liraya satılan küpeden ne eksiği var ?? :))






Yalnız söylemeden geçemeyeceğim, bu küpeler bence günlük kullanıma pek uygun değil !
Dikkatli kullanmak lazım, haşin olmamak lazım ;)
Neticede benim kullandığım tüyler gerçek kuş tüyü ve dökülme yapabilir.

18 yorum:

  1. Ahaaa süper olmuş :))
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Fikir verdiğin için bende teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. bomba olmuş bombaaa!
    süper tatlım, eline sağlık. :D
    daha bile güzel olmuş bence <3

    YanıtlaSil
  4. amaaaa çok güzelll :)) :gözü kalmış kız smileyı:

    :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten harika olmuş mughetto!
    güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  6. Hesicim; çok mersi, çok şirinsin :)) Beğenmene sevindim.

    Ceci;Sanada yaparız şekercim :)

    Syhn;Ayy çok teşekkürler :)...Seviniyorum bunları duyunca.

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan yavrum :)

    YanıtlaSil
  8. Mrb mughetto blogun cok guzel lacinin kupelerini incelerkene yorumunu gordum ve ınanki senin yaptıgın lımongodakınden cok daha guzel olmus altın rengı aparatı da mı emınonunden aldın ? ellerıne saglık pek bı guzel sevgiler...

    www.thequeeenofdreaaams.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Hiç bir farkı yok canım harika olmuş!! Of ben de istiyorum ama eline sağlık valla :))

    YanıtlaSil
  10. Siu'ciim; mersi :)

    The Queen of Dreams; O aparat benim kullanmadığım bir küpeme aitti.
    Ayrıca beğenmene de sevindim. :))

    Zilandilan; Teşekkürler çoook :))
    Bence sende yapabilirsin çok zor değil.

    YanıtlaSil
  11. mughettomm aynene bebem bence de enfes olmuşlar valla

    YanıtlaSil
  12. Edi'cimm çok mersii canım oleyy :)

    YanıtlaSil
  13. Style by T; teşekkürler :) en yakın zamanda takma planlarım var.

    YanıtlaSil
  14. çoook cici olmuş gule gule kullan...

    YanıtlaSil
  15. Prenses; çok mersi şekercm :)

    YanıtlaSil
  16. Yazıyı okumadan resmi görünce aa Laçin Ablanın yazısındaki küpeler, demiştim. Aradaki minicik detayı fark edince azım açık kaldı. Süper olmuşlar:)) Hatta bu aparat daha hoş bile diyebilirim:) Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. İğne ile İplik;
    Beğenmene çok sevindim henüz kullanmadım ama bende beğenerek yaptım :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin