28 Ekim 2009 Çarşamba

SEPHORA VE STRADIVARIUS ALIŞVERİŞLERİM :)

Bu blogta uzun zamandır(!) alışveriş yazısı yazmıyordum değil mi ? :)
En azından birkaç posttur yazmadığım kesin.


Bugün Palladium'a gittim.Aklımda Sephora'ya bakmak vardı,blogçu arkadaşlarımın Sephora kampanyası ile ilgili yazdıkları dikkatimi çekmişti.20-25-30-40 liralık fiyatlardan bahsediyorlardı.


Annemle daldık içeri,annem sürekli çok fazla makyaj malzemen var diye mızmızlandığı için ne yazık ki uzun uzun inceleme fırsatım olmadı. Birde Hello Kitty'nin makyaj dolabını görse ne derdi acaba :)
Ama Stila'nın bu 6'lı lipgloss seti gözümden kaçmadı tabi ki.
Fiyatı sadece 20 lira !!!
Şaka gibi, 6 tane lipgloss 20 lira.Kasadaki bayan yüzde 70 indirim olduğunu ve pazartesi eski fiyatlarına döneceklerini söyledi.
Paketin üstüne bakarsanız da zaten 28 dolar gibi bir fiyat var,sanırım Amerika fiyatı.Yani bu durumda biz Amerika fiyatının dahi oldukça altında bir fiyata sahip olabiliyoruz bu glosslara.Demem o ki, bu fırsat kaçmaz.
Hatta ben bir tane de yedek almayı düşünmüyor değilim!
Çünkü renklerin hepsi şahane,bayıldım,bayıldım!
Ortadaki vişne çürüğü rengindeki gloss mızmızlanan annem tarafından denenmiş ve el konulmuştur! :)











Kasada ödeme yaparken bloglarda adını duyduğum göz makyajı temizleyicisinden de aldım.
Bunun da fiyatı 14 lira.







Stradivarius,Bershka,Pull and Bear 3'lüsünden en çok hangisini seviyorsun diye sorarsanız cevabım Stradivarius olacaktır :)
Bershka'yı çocuksu buluyorum, Pull and Bear'da ürün çeşidi az, Stradivarius ise tam bana göre :)
Hazır girmişken son zamanlarda saplantı haline gelen bol geniş uzun üstlerden buldum.









Cep detayı,kol detayı ve zımba detayı gerçekten tam benlik.
Arkasını çekmedim ama arka tarafında da düğmeler var.
15 liralık bir fiyatı da bulmuşken 2 renk alıverdim :)



Bu çanta da hani şu çapraz takılan ve vücudu komple kaplayan çantalardan.
Bunun da fiyatı 15 liraydı.
Okula giderken ki toplu taşıma yolculuklarımda bana eşlik etmesi için aldım.
Bu ara alt tonu tam beyaz değil,pembe-gri üzerine siyah çalışılmış ve ortasından aşağı doğru bir zincir sarkıyor.Zincirin amacını çözmüş değilim ama enstantane olmuş işte.


Bugünlük alışveriş maceram bu kadar.
Bu arada hala kendime göre bir balıkçı desenli gömlek bulamadım.
Ben şöyle boyfriend kesim istiyorum.Daracık üstüme yapışan modellerden hoşlanmıyorum.Bu gidişle Pull and Bear'da gördüğüm erkek modellerinden birini kapacağım :)

7 yorum:

  1. 6 lipglos 20 liraa! bayıldım ben bu indirime çok da güzel renkler güle güle kullan canım;)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Sephora'nın göz makyaj temizleyicinin çok iyi olduğunu bende bir yerlerde okudum geçen gün ve dün aradım fakat bulamayınca Olay'ınkini aldım.Sen kullan bakalım memnun olup olmadığını bir de senden duyayım. gloslarda,fiyatıda harika güle güle kullan canım.
    çanta ve t-shirtlerde çok güzel.zevklerimiz çok uyuyor ha:)

    YanıtlaSil
  4. hahaaa artık kızan sevgililer ve soylenen annelerin bakıp sonra lafını geri alacagı blog!!: Life with Hello Kittyyyy :DDDD
    guzel gunlerde kullan canım aldıklarını.. stila lipglazeler benim ask yasadıgım glosslardır..
    dior vs gibi markalarda da var mıydı indirim yoksa sadece sephora ve stila markalarında mı gecerliydi?

    YanıtlaSil
  5. Moda Gezegeni; ilk duyduğumda bende inanmamıştım hatta kasada hala 20 lira dimi diye soruyordum.Teşekkürler :)

    Dolunay; Teşekkürler :)

    Kelebekciim;;Ben dün kullandım göz makyajı temizleyiciyi,gerçekten pat diye çıkardı tüm makyajı,beğendim :) Ama çift bazlı olanı almayı unutma.
    Zevklerimizin uyduğu yaptığın eserlere ayıla bayıla bakmamdan belli değil mi ? :)

    Hello Kittycim;Suçu sana atıcam bundan sonra :)
    Canım benim gördüğüm kadarıyla hepsi Stilaydı diyebilirim yani,mesajda dedikleri gibi çok lüks bir marka görmedim :/
    Fırçalarda indirim vardı birde,fırça tanıtımını izledimde şimdi aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  6. süpermiş bende yarın fırsat bulursam bi uğramalıyım :)

    YanıtlaSil
  7. Siuciiim mutlaka uğra kuzum, bu fiyatlara kaliteli markalara kaçmaz doğrusu =)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin