14 Ekim 2009 Çarşamba

SÜSLEDİĞİM 2 YENİ ÇERÇEVE YENİ SAHİPLERİNİN OLDU


2 Çerçeve daha süsledim.Hatta kendime yaptığım çerçevelerden daha çok özendiğimi ve çok daha güzel olduklarını söyleyebilirim :)



İlk çerçeve denizci temalı oldu.
Kırmızı-lacivert renkler,dümenler,düğmeler..
Bu çerçeve hediyem sevgili içindi.Lacivert ağırlıklı odasında güzel duracağını düşünüyorum. :))

Ve kendim yaptım diye demiyorum ama gerçekten çok beğendim bunu,bir tane de kendime yapabilirim.









Diğer çerçeve hediyem ise şeker bir bloggera gitti..Sevgili Cecilia diğer tasarladığım çerçeveleri beğenmişti ve ona da yapmamı rica etmişti.


Böyle güzel bir rica geri çevirilebilir mi blog söyle bana :))

Marş marş,tuttum Ikea'nın yolunu gittim yeni çerçeveler aldım.Daha sonra ver elini Cuma pazarı..Değişik ve güzel malzemeler de aldım mı,gerisi yaratıcılığıma kaldı.

Ben ve Ceci'm bu şirin çerçeveyi beğendik.Umarım sizde beğenirsiniz.









Diğer tasarladığım çerçeveler için buraya ve şuraya tıklayınız.


Bir blogcu arkadaşım yaptığın çerçeveleri satmayı düşünürmüsün diye sormuştu, ben bu çerçeveleri hobi amaçlı yapıyorum aslında.Ama beğenen arkadaşlarım oluyor.Eğer sizde sizin için çerçeve tasarlamamı isterseniz mail adresimden ulaşabilirsiniz.Dediğim gibi amacım para kazanmak değil,bu benim hobim oldu.Sadece malzeme parasını temin ederek size de çerçeve tasarlayabilirim.
Mail adresim: lifebymughetto@gmail.com




7 yorum:

  1. Çok da cici olmuş canım bende az evvel çerçeve ve Ömi'nin evlenme teklifini yazdım cano

    YanıtlaSil
  2. Mersi canım benim.

    Okudum okudum. :))))
    Çok süper vallahi.Bende beklemedeyim öyle güzel bir teklif.

    YanıtlaSil
  3. bende yazıcam postumu akşama, tekrar teşekkür ederim mugocum, çok cici olmuş,sevgini de katmışsın içine emeğine, yüreğine sağlık cnm ;)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık ,çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. bende bi sürü resim var ama böle cici çerevelerim yok :( bende böle yetenek yok ki :)

    YanıtlaSil
  6. seninde çerçeve yazılarıyla beraber evlenme teklifini yazmanı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Siu'cim o evlenme teklifini görebilecekmiyiz merak içindeyim ha ha :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin