7 Ağustos 2009 Cuma

ARTDECO GÖZ KALEMLERİM NEDEN ÇILDIRDINIZ ?


Bloglardaki mim konularındaki en favori sorulardan birisi; ''her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır,sizinkinin markası nedir?'' tarzı bir soru oluyor.
Benim waterproof özellikli favori siyah kalemimin markası Artdeco ( idi)..
Siyah kaleminin performansına güvenip buğulu makyaj yapabilmek için grisini de aldım.
Fiyatlarıda çok uygun değil.30 liraya yakın olması lazım.
Ama artık ikiside yumuşacık,kalemtıraşla açamıyorum dahi.Diyelimki uğraştım,çabaladım ve ucu kırılmadan kalemtıraşla açabilmeyi başardım,bu sefer gözüme çekerken pat diye ucu kırılıyor...Yumuşacık oldu çünkü.
N'oluyor anlam veremiyorum.
Buzdolabındada beklettim ama çözüm olmadı.
Çıldıracağıııımmm...!! :@

6 yorum:

  1. Buzdolabında beklet dicektim ama onu denemişsin, o zaman buzlukta beklet biraz istersen :P şaka bir yana, Artdeco hiç kullanmadığım için bilemiyorum, elimdeki kalemlerde de yumuşama sorunu yaşamadım hiç.. güneş görmeyen serin bir yerde saklıyorsun değil mi? :(

    YanıtlaSil
  2. Peki önerebileceğin adam gibi bir marka varmı??
    Mümkünse asansörlü olsun kalemtıraşla uğraştırmasın ve akmasın :))
    Lambanın içinden çıkan cinden imkansızı istemek gibi oldu glb :)))

    YanıtlaSil
  3. canım marjo haklı buzlukta bekletebilirsin 5-10 dk kadar tabii iyice buz tutmasın:)

    YanıtlaSil
  4. vallai buzlukta 1 gün boyunca beklettim desem??
    Aldığımda buz gibiydi hatta.
    Ama 1-2 gün sonra yine aynı şey..!
    Sanırım benim yeni bir göz kalemine ihtiyacım var.
    Makyaj bloglarını karıştırmam lazım..
    Tavsiyesi olan varsa eğer,HELP ME... :)

    YanıtlaSil
  5. mrb göz kalemleri ile ilgili sorunu gorunce yazmak ıstedım ... ben emly göz kalemlerini kullanıyorum hem cok uygun fıyatı hemde surumu kolay... birde son aldığm bır kalem daha vr carmina asansorlu olanı ondan da ck memnunum ... inşallah işe yarar önerilerim....

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim,mutlaka göz atacağım :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin