14 Ağustos 2009 Cuma

İSTANBUL BOĞAZI'NDA BİR GECE







Dün gece staj yaptığım şirketin düzenlediği bir tekne turu vardı.Akşam İstanbul Boğazı'nın bir ucundan diğer ucuna gittik geldik..Çok güzeldi,manzara süperdi..Çok fazla resim çekme imkanım olmadı ne yazıkki.200 kişiyi flaşla rahatsız etmek istemedik :))
Dün geceden kalma 1-2 resmi sizinle paylaşmak istedim..
Detaylara gelirsek;
Ceket: Mango
Bileklik:Forever New ( bu postumda bahsetmiştim )
Bluz:Topshop
Tüylü taç:Atlas Pasajı
[Ayakkabı,çanta,pantolon gibi detaylar gözükmüyor ne yazıkki!Ama amaç güzel gecemi sizinle paylaşmaktı.]
Bu arada doğumgünü kutlamaları,nişan vs gibi organizasyonlar için tekneler değişik bir alternatif.Manzara şahane çünkü..Boğaz hattındaki evlerden herhangi birinde yaşayabilmek ne kadar muhteşem olurdu,değil mi?
{resimlere tıklarsanız büyür}

2 yorum:

  1. Bluz çok şeker, bir de saçlarının rengi sana çok yakışıyor sanki :)

    Bu arada 2.resimde arkandaki gri elbise (elbise olduğunu hayal ettim:) çok güzel gözüküyor?

    YanıtlaSil
  2. Zet'cim saçlarımı çok ani bir kararla boyatmıştım,olumlu tepkilere çok seviniyorum.. :))
    Gri olan şeyde bir bluz ama evet çok güzeldi ve elbisesi dahada güzel olurdu kesin ;) Gözünden kaçmıyor. :)))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin