29 Ağustos 2009 Cumartesi

VALİZ HAZIRLAMA REHBERİ


!! Dikkat Dikkat..
Mughetto tüm detaylarıyla valizini anlattı...Valiz hazırlama dosyası gibi gibi.. :))
Sıkılan,okumak istemeyen olursa
''Köprüden önce son çıkış..!''


Merhabalar ;
Sonunda valizimin çoğunu hazırladım..
Evet evet biliyorum,daha gitmeme 3 gün var..Ama ben hiçbir zaman son dakikacı olmadım,daha çok garanticiyim hatta..
Kıyafetlerimi tek tek seçtim,belki yıkanması gerekenler olabilir diye.3 gün önceden valiz hazırlamaya başlamak bence çok makul bir süre..Ayrıca bu 3 gün boyunca tatilde giyeceğim kıyafetlerimi giymemek bakımından da valizde beklemesi daha iyi :)) Malum insanın eli hep favorilere gidiyor.
Valizimi şu yöntemle hazırladım,kıyafetlerimi ikiye ayırdım;
-Gece ne giyeceğim?
-Gündüz ne giyeceğim?

*Toplam 6 gece için 4 adet elbise aldım.Elbise tercih etmemin sebepleri hem kombin yapma derdinden kurtarması malum tek parça, hemde çok rahat olması.
*Gündüz için ise, plaj kıyafetleri aldım.2 adet pareo,2 adet plaj elbisesi,1 adet salaş etek,1 adet tunik,tabiki bol bikini..( abartarak 5 çift aldım ama hiçbirinden vazgeçemedim.Güneşlenirken giymek için straplez,atlamı zıplamalı su sporları yaparken giymek için daha güvenli,1 tane düz,1 tane kokoş derken 5'i buldum)
*2 adette sandalet aldım.Biri dore renkte biri mor çiçekli.Topuklu ayakkabıların hiçbiriyle uğraşasım yok açıkçası.Rahat bir tatil istiyorum.
*1 adet flip-flop.
*Geceleri serin olma ihtimaline karşı 2 adet ince hırka aldım.
*Hasır şapkamı unutmadım
*Plajda kafama dolamak için 1 taneçiçekli kumaştan ve 1 tane şifon kumaştan saç bantı aldım.

[Kalanlar ise ; kıyafetlerime uygun minimum takı-toka seçme operasyonu.
 Yüz temizleme sütü-tonik-nemlendirici-şampuan vs vs gibi kozmetik ihtiyaçları en son valize yerleştirmek.Tabi sivrisineklere karşı OFF uda unutmamak lazım.
1 adet 35 ml lik parfümü çantaya atmak.]
Bu arada yanıma 1 adet büyük beyaz çanta alıyorum herşeyle kullanabilmek için ve 1 adette postacı minik siyah fiyonklu çanta alıyorum.İçine sadece para ve cep telefonu sığıyor.Hem valizde yer kaplamıyor hemde fonksiyonel.
Tabi çiçekli plaj çantasını unutmuyoruz :)
Makyaj çantam ise, 1 adet pudra 1 adet rimel 1 adet allık ve 1-2 adet lipglosstan oluşacak..Oldukça az.
!!Yolculukta giymeyi düşündüğüm ise, tayt üstüne bol ve uzun bir tişört ve bir babet.
Yolculuktaki çantamdaysa; 1-2 adet kitap,dergi,ıslak-kuru mendil,makyaj çantam,parfüm,roll-on,atıştıracak birşeyler,ilaçlar,cüzdan,güneş gözlüklerim vs olacak..
Tabiki Fotoğraf Makinasını da unutmuyoruz...
Galiba bu kadarcık..:)))
Esen kalın şekerler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin