6 Ağustos 2009 Perşembe

Canı sıkılan Mughetto napar?? GECE MAKYAJI YAPAR..!

















Bu akşam biraz canım sıkıldı ve her canım sıkıldığında olduğu gibi kendimi ayna başında buldum.Bu blog farkındaysanız her telden çalıyor.Bir tv programı falan yapıyor olsaydım,adı muhtemelen Mughetto ile Hayata Dair, Hayatın içinden Mughetto falan gibi bayık birşey olurdu :))))
Sizi can sıkıntıma dahil ederek yaptığım makyajı paylaşıyorum.
İlk önce şunu söylemek lazım,bu makyajla gündüz dolaşılmaz.Oldukça koyu ve ağır bir makyaj.Ama gece için çok şık olduğunu düşünüyorum.
Tek tek malzeme vererek anlatmayacağım.Herkez benzer malzemelerle yapabilir.
Makyaj sıralamam şu şekilde;
1)Göz çevreme mineral kapatıcı sürdüm,
2)Siyah göz kalemini kirpik diplerime sürerek dumanlı makyaj için kullanılan fırça ile dağıttım,( Bu fırçadan Watsons'ta uygun fiyata bulabilirsiniz)
3)Saks mavisi farı siyah kalemin üstünden başlayarak göz kapağıma uyguladım,
4)Turkuaz far ile gölgelendirmeleri yaptım
5)Saks mavisi farımı alt kirpik dibine siyah kalemin üstüne uyguladım,
6)Göz pınarıma beyaz far uyguladım,böylece daha aydınlık bir görüntü elde edebildim.Ayrıca kaş altına da beyaz far uyguladım ve fırça ile tüm renkleri birbirine karıştırdım,
7)Göz içime beyaz kalem çektim.Bu da gözlerimin daha büyük gösteren bir hile ;)
8)Far uygulama işlemi bittikten sonra siyah eyeliner çektim.
9)Üst kirpiklerime siyah rimel sürdükten sonra henüz kurumadan uçlarına elektrik mavisi rimel uyguladım,
10)Alt kirpiklerime komple elektrik mavisi rimel uyguladım.
11)Dudaklarıma ise sanırım barbie pembesi denilen bir ruj sürdüm.
Bu kadar(cık)...
İlham vermesi dileği ile.

5 yorum:

  1. maşallah ne kadar güzel gözlerin var ve maviler de çok yakışmış..ukalalık olarak görmezsen nacizane bir önerim var, mavileri bir fırçayla çok az daha kaynaştırabilirsin geçişleri bozmadan..

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok ama çok güzel olmuşsun bayıldım.Özellikle gözlerin çok hoş ya:Fahriye evcen in gözlerinin yapısına benzettim.İlerdeki konularda seni örnek vererek makyjlarını koymak isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Roxelanne; Çok teşekkür ederim.Önerini dikkate alıcam.Gece sıkıntıdan yaptığım bir makyaj olduğu için dikkatimi tam verememişim sanırım.Öneriler kendimi geliştirmeme olanak veriyor.Sağol çok..:)

    Jojee; Canım bnm çok şirinsin çok teşekkürler.Konularında benim makyaj örneklerimden bahsetmene tabiki bayılırımm!! :))

    YanıtlaSil
  4. makyajın çok güzel olmuş çok beğendim fakaaat sen yaptığın makyajdan daha çok övgüyü hakediyorsun. çok güzel hatların var.bayıldım vallahi. allah nazarlardan saklasın seni:)

    YanıtlaSil
  5. Kelebekcim; ay canım Amin, utandım vallahi.
    çok çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin