7 Ağustos 2009 Cuma

Yves Rocher marka MAVİ RİMEL















Bu yazımda hatırlarsanız sizlerle renkli göz kalemlerimi ve eyelinerlarımı paylaşmış ve renkli rimellerimi paylaşmayı düşündüğümü belirtmiştim.
Resimlerde gözümde 2 tane rimel var.
İlk rimel Sephora ' nın lacivert renkli bir rimeli,uçlara doğruda açık mavi renkte Yves Rocher marka bir rimel.Yves Rocher marka rimelimin rengine başka hiçbir markada rastlamadım.Çok hoşuma gidiyor açıkçası.. :)
Bir sonraki rimel postum Golden Rose 'un elektrik mavisi rengindeki rimeli ile ilgili olacak.

5 yorum:

  1. kodunu sorabilirmiyim bu rimelin. bende bu aralar mavi rimel ariyorum da

    YanıtlaSil
  2. Altinda bi suru numara var ama sanirim su isine yarar; blue ocean 83480 :)

    YanıtlaSil
  3. cok saol, siparis ettim bile :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin