7 Ağustos 2009 Cuma

Duyduk Duymadık Demeyin....Mughetto alışveriş yasağını ihlal etmişşşş!

Bu ayakkabıyı çok uygun bir fiyata aldım.Bershka' da son indirim parçalarından biri idi.Topuğu çok yüksek olmasına rağmen rahat yürüyebiliyorum.Tahta topuk olmasıda gönlümü feth etti açıkçası ve yasağı deldim... :)







Hazır yasağı delmişken Flormar'ın indirim sepetinden bulduğum bu 2 rujuda çantaya atıverdim.Tanesi 3 lira.İki renkte sezonun moda renklerinden.Biri dudağın rengini nötrleyen bir renk,ten rengi gibi.Diğeri ise tatlı bir mor.Özellikle üstüne parlatıcı geçince çok hoş oluyor.
Flormar'ın indirim sepetinden aldığım diğer ürünler ise burada.

2 yorum:

  1. ayyy ayakkabıya bayıldım çok güzell.iyi günlerde giy.rujların rengide süper.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin