30 Ağustos 2009 Pazar

KARASIZ BLOGGER MUGHETTO.. /İzmir-Çeşme ile ilgili 1-2 ufak soru daha...!!

Malum ben tatile gidicem ya...Plansız programsız alıp başımı gittiğim görülmemiştir.
Attığım adımı çok çok önceden bilmem lazım..
Son zamanlarda da google da 1 aşşağı 1 yukarı volta atıyorum.
Çeşme ne yapılır,nereye nasıl gidilir,ne kadar,nedir ne değildir şeklinde..
Arkadaş çevresinde ve sevgilimle olan ilişkimde organizasyon işi hep bana kalmıştır zaten..


Kafamda oluşturduğum son program şu şekilde; 2 gece 5 yıldızlı bir otelde kalmayı planlıyorum.Okulumun yaz akademisi var ve benimde sunmam gereken bir program var.2 gün o programa uyarım.Normalde 4 gündü aslında ama ben 2 günde kesmeyi planlıyorum.2 gece ise Çeşme'de bir otelde kalmayı planlıyorum,2 gece ise İzmir'de..
Çünkü kafamdaki program aslında tam olarak şu şekilde;
-2 gün okulumla beraber otelde kalırım.Gündüzleri otelde vakit geçiririm.Akşamları duruma göre karar veririm.
-2 gece başka bir otel-motel tarzı biryerde kalıp çevredeki plajlara giderim.Ama bu aşamada şöyle bir sorun çıkıyor:
http://www.cesmeotelleri.com/ diye bir site var.Kalacak yer için oradan yardım alıyorum.Bu 2 gece Çeşme merkezdemi,Ilıca'damı,Dalyan'damı,Çiftlikköy'demi kalmalıyım? Çünkü sınıflandırma bu şekilde yapılmış.Ben genelde merkeze bakıyorum açıkçası.Heryere yakındır,merkezdir diye :))
Çeşme ile ilgili hiç fikrim yok.Tabiri caizse ben Bodrum ve Antalya'cıyımdır.Bu iki yeri avucumun içi gibi bilirim.Ama Çeşme...Oldukça yabancısıyım inşallah öğreneceğim.
Çeşme merkezde kaldığım 2 akşamda Alaçatı'ya falan giderim diye düşündüm.Siu'den kopya çektim.Alaçatı'da yapılcaklar listemde;
-Veli Usta'dan dondurma
-El Beso'dan elmalı dondurma
-Kumcuru Şevki'den kumru yemek ve
-Çatladıkapı'da takı tezgahlarını gezmek var.

Otel dışında geçireceğim 3 gün boyunca ise( cuma,cumartesi ve pazara denk geliyor) dediğim gibi plajlara gitmeyi planlıyorum.Ne yazıkki haftasonuna denk geliyor ve kalabalık olacak.Umarım Ramazan diye daha sakin olur.Plaj listemde ise;
-Ayayorgi
-Kocakarı
-Ilıca var.
Araştırdığım kadarıyla buralara giriş 10 ila 20 arasında değişiyor.
Önerilen bazı isimlerde var; Sole Mare,Shayna gibi.

-Pazar akşamı ise İzmir'e geçerim diye planlıyorum.2 gecede İzmir'de kalırım..Tabi bu durumda bir sorum var,Kordon tarafında bildiğiniz temiz,makul,bilindik bir otel varmı???
İzmir'de kaldığım 2 günün birinde Kuşadası'na giderim diye planlıyorum,Adaland'i görmek istiyorum.Avrupa'nın en büyük su parkıymış.İkinci gün ise Efes,Şirince taraflarına giderim diye planlamaktayım.Salı akşamıda İstanbul'a dönüş yaparım artık.
Tabi İzmir'de konakladığım akşamlarda Kordon'da oturmak farz :)


Off off kafam çok karışık...Herşeyi oluruna bırakabilsem keşke..

Yine yardıma ihtiyacım var;
1)İzmir'de bildiğiniz bir otel varmı?
2)Konaklama için Çeşme Merkez seçmem daha mantıklı değilmi?
(merkezde trendsandshopping'in önerdiği otellerede göz attım.Genel olarak fiyatlar 2 kişi oda-kahvaltı 80 lira aklınızda olsun)
3)Çeşme'de kaldığım akşamlarda gitmemi önerdiğiniz başka yerler varmı?Bu arada şunu göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum.Ramazan olduğu için alkol almayacağız.Kop-kop mekanlara gitmeyi düşünmüyoruz.Daha çok kola eşliğinde denizi seyretmeyi planlıyoruz :))))

Evet benden sorular bu kadar,şimdiden teşekkürler.
Başınızı şişirdim ama idare edin :)

6 yorum:

  1. -Canım, İzmir'de kordona yakın olarak öenrebilceğim iki yer var. Kordon Otel ve Otel Devak. Bir de Movenpick Otel var ama fiyatı biraz tuzlu olabilir.

    -Çeşme'de merkezde kalman ya da Ilıca'da kalman iyi olabilir. Ilıca'dan merkeze ve Alaçatı'ya servisler mevcut zaten.

    -Çeşme'de akşam Alaçatı'daki kafelerde takılabilirsiniz, isim olaark özellikle önerebilceğim bir yer yok. Daha çok gece eller havaya eğlencesi tercih edildiği için CeCe, Soho gibi yerler var ama ramazan dolayısıyla istemiyorsun.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir...

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar uzun bir yazıyı okuyup bana yardımcı olmaya çalıştığın için sen bir meleksin :)

    İzmirdeki otellere hemen göz atıyorum.

    Birşey soracağım; Ilıca yada Çeşme arasında fark nedir?
    Buralar birbirlerine yakınmı?
    Mesela ben merkezden Alaçatıya vs rahatlıkla ulaşabilirim değilmi?

    YanıtlaSil
  3. Canım Ilıca ve Alaçatı Çeşme'ye bağlı beldeler.Ilıca, halk plajı ile ünlüdür, bir de kumrucularıyla. Ilıca, Çeşme merkeze çok yakın, Alaçtı da öyle.

    Merkezden her beldeye ulaşabilirsin rahatlıkla.

    Bu arada imkanın olursa Dalyanköy'de balık yemelisin. Ücret biraz tuzlu olabilir, fiyatları öğrenip de girin, birçok restoran seçeneneği mevcut zaten. Eylüle giriyoruz gerçi, yaz başınndaki gibi değildir otel, restoran fiyatları ;)

    Bu arada ben de dün bir fırsat bulup Çeşme'ye kaçtım, harikaydı :)

    YanıtlaSil
  4. OOo ii tatiller :))

    Ben sanırım merkezde kalmayı tercih edicem.Ve önceden rez.yaptırmayacağım.Önceden ayarladığım otelde kaldığım ilk akşam gider gözümle görür ayırtırım yer.Zaten bu mevsimde çok dolu olmaz.Birkaç yerle konuştum yer var dediler.Biryerden biyerde olur nasılsa.Bu arada gerçekten çok yardımcı oldun..Çok teşekkürler tkrar tekrar.

    YanıtlaSil
  5. ne demek canım, yardımcı olmam gerekirdi İzmir'de yaşayan biri olarak ;) hadi bakalım, umarım süper eğlenceli günler geçirirsin, dolu dolu gezersin!!!

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin