31 Ağustos 2009 Pazartesi

Minik seyahat şişeleri ve Watsons alışverişi

 
İlk resimdeki minik şişeler ve kavanozların içinde,yüz temizleme sütü,göz makyajı temizleme sütü, yüz nemlendiricisi, göz kremi,şampuan ve saç kremi var.Bu şişeleri ve kavanozları Watsons'ta bulabilirsiniz.
İkinci resimdeki kirpik kıvırıcıyı Watsons'tan 4 liraya aldım.
Sağ alttaki pembe lipstick ise,Watsons parka.Adı Lip Magic.Haberi olmayan varmı bilmiyorum ama normalde şeffaf renkte olan bu lipstick dudağa sürüldüğü anda pembeleşerek doğal bir renge dönüşüyor.Fiyatı 4 lira.Ayrıca güneşten koruyucu özelliği var.
Resimlerde gördüğünüz fırça setini ise Watsons'tan 6 liraya
aldım.Gerçekten kaliteliler ve fiyatları uygun.Ben beğendim.
Üstteki turuncu şişe,Goldwell marka bir saç bakım ürünü.Bakır
saçlar için koruyucu özellikli.Bunu almaya niyetim yoktu aslında ama ısrarcı kuaförüm sağolsun,tabiri caizse zorla sattı.

8 yorum:

  1. watsons'ın bu şişeleri seyahatlerde kurtarıcım oluyor. watsons'ı seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. bende watsonsa bayılıyorum,toplayıp evime götürmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. watsons dakı herseyı gozum kapalı alırım nedense cok guwenıorum bu markaya :)
    bunu fırmanın dagıtım merkezı bızım ewın 2 altındakı caddede :)
    haın planlarım var sende gel mughetto :))

    YanıtlaSil
  4. Suratımıza maske geçirip dağıtım kamyonunun önünü kesmek gibi hain planlar mı?
    Yoksa benimki fazla hayalperest mi oldu =)))

    YanıtlaSil
  5. Bende gitti gidiyorda bir fırça seti gördüm çok hoşuma gittiler para biriktirip derhal alacağım :)
    22 parça kırmızı renk, çok ciciler :

    http://urun.gittigidiyor.com/22-Parca-Makyaj-Firca-Seti_W0QQidZZ32216747

    YanıtlaSil
  6. Begüm;Kalitesinden emin değilsen bu kadar para verme derim. Onun yerine Sigma'lara bak.

    YanıtlaSil
  7. Mughetto

    Satıcıyla irtibata geçtim ürünün paket hallerini ve normal resim çekimlerini istedim.Kaliteli görünüyorlar.Fiyatınıda revize etti.Benin hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  8. Begüm;içine sindiyse hayırlı olsun şimdiden.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin